حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت تلگرام ۵.۸ با قابلیت چت کردن با افراد اطراف شما بر اساس موقعیت مکانی ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

آپدیت جدید تلگرام یعنی تلگرام ۵.۸ با ویژگی‌های جدید از راه رسید. نسخه جدید Telegram دارای قابلیت جستجوی افراد بر اساس موقعیت مکانی است. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره جدیدترین آپدیت تلگرام صحبت کنیم.

تلگرام ۵.۸ 

نسخه جدید تلگرام یعنی Telegram 5.8 منتشر شد. این آپدیت قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به قابلیت جستجوی افراد بر اساس موقعیت مکانی و تشکیل گروه یا افزودن مخاطب طبق نزدیکی فاصله جغرافیایی اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های این نسخه، امکان انتقال مالکیت کانال یا گروه است که کار فروش کانال‌ها و گروه‌ها را بسیار آسان می‌کند.

در آپدیت جدید تلگرام کاربران می‌توانند در بخش حریم خصوصی در تنظیمات، تنظیم کنند که چه کسانی شماره تلفنشان را مشاهده کنند. همچنین شما می‌توانید افرادی که شماره تلفنشان مشخص نیست را هم به لیست مخاطبان خود اضافه کنید. جستجوی افراد بر اساس موقعیت مکانی، قابلیت جذابی است که قبلا در برخی پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر مشاهده کرده بودیم و اتفاقا بسیار هم محبوب بود و حالا این ویژگی به تلگرام هم آمده که می‌تواند کاربران این پیام رسان محبوب را خوشحال کند. اکنون شما می‌توانید افراد نزدیک محل خود را پیدا کنید و گروه‌های محلی بسازید.

انتقال مالکیت گروه تلگرام

انتقال مالکیت گروه تلگرام

انتقال مالکیت گروه تلگرام

قابلیت انتقال مالکیت گروه و کانال به سایر افراد نیز در آپدیت تلگرام 5.8 اضافه شده است. به این ترتیب کسب و کارهای مجازی به راحتی می‌توانند کانال یا گروه خود را به دیگران واگذار کنند. بخش نوتیفیکیشن‌ها نیز بهبود پیدا کرده و تغییراتی در آن به وجود آمده است.

آموزش چت موقعیت مکانی تلگرام

آموزش چت کردن یا ساخت گروه تلگرام بر اساس موقعیت مکانی (People Nearby Chat)

شما آپدیت تلگرام ۵.۸ را دریافت کرده اید؟ نظر شما درباره قابلیت های جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)