حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دهمین آپدیت تلگرام در سال ۲۰۲۳ منتشر شد: بهبود تماس و ربات‌ها

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

تلگرام، پیام‌رسان محبوب در بین کاربران ایرانی که با وجود فیلترینگ اما همچنان به نفوذ خود ادامه می‌دهد و حتی بازدید و اعضای کانال‌ها افزایش پیدا می‌کند. این پلتفرم توانمند آخرین به‌روزرسانی خود برای سال ۲۰۲۳ را در آخرین روز این سال منتشر کرد. دهمین آپدیت تلگرام در سال ۲۰۲۳ بهبود تماس و ربات‌ها را به همراه دارد.

دهمین آپدیت تلگرام در سال ۲۰۲۳

متاسفانه قابلیت تماس تلگرام پیش از فیلترشدن این پیام در ایران عرضه نشد و از آن جایی که واتس‌اپ از نظر عرضه این قابلیت، جلوتر از تلگرام بود، تماس تلگرام در ایران خیلی فراگیر نیست. با این حال اگر کاربر این بخش باشید، تغییرات قابل توجهی را با آپدیت جدید Telegram تجربه می‌کنید.

تلگرام این بخش از به‌روزرسانی خود را “تماس‌های رنگارنگ” می‌نامد و ظاهر رابط کاربری با توجه به شرایط مختلف کیفیت اتصال و غیره، متفاوت خواهد شد.

افکت بشکن تانوس برای پاک کردن پیام‌ها در اندروید و iOS

تلگرام iOS از ماه گذشته یک افکت جدید داشت که وقتی پیامی را پاک می‌کردید با یک افکت خاص کاملا پودر می‌شد. این را افکت بکشن تانوس می‌نامند. حالا این قابلیت به نسخه اندروید تلگرام هم اضافه شده است.

آپدیت بخش ربات‌ها آنقدر بزرگ است که تلگرام به آن می‌گوید “تاریخی“. این بخش برای توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها می‌تواند تحول بزرگی باشد. حالا می‌توانند به پیام‌ها واکنش نشان داده و حتی واکنش‌ها و کوت‌ها و لینک‌ها را مدیریت کنند. بات‌ها امکان ارسال ریپلای به سایر چت‌ها را هم خواهند داشت.

شما کاربر تلگرام هستید؟ کدام یک از قابلیت‌های جدید برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)