حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت پراید شهریور ۹۸ ارزان شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

بر اساس اعلام فعالان بازار، هر دستگاه پراید در بازار امور با کاهشی نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان به کف کانال ۴۶ میلیون تومان نزدیک شد. این خودرو هفته گذشته ۴۷ میلیون تومان در بازار فایل شد. نرخ پراید ۱۳۱ نیز فاصله‌ای دویست تا سیصد هزار تومانی را با ۴۲ میلیون تومان تجربه کرده است. به این ترتیب قیمت پراید شهریور ۹۸ ارزان شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت پراید شهریور ۹۸

پراید ۱۳۱

پراید ۱۳۱

هر چند فعالان بازار از رکود شدید حاکم بر بازار خبر می‌دهند اما نرخ ارزان‌ترین خودروها در بازار ایران یعنی خودروهایی که در محدوده ۴۰ تا ۷۰ میلیون تومان قرار دارند، امروز با کاهش مواجه شد تا شمارش معکوس برای تغییر کانال قیمتی آنها اغاز شود.

در عین حال  قیمت تیبا ۲ شهریور ۹۸ در بازار به نرخ 53 میلیون و پانصد تا 54 میلیون تومان فایل شده است که در قیاس با هفته گذشته کاهشی 500 تا یک میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

تیبا صندوقدار نیز با پایین آمدن از مرز 49 میلیون تومان کاهشی نزدیک به 900 هزار تومان را تجربه کرد. نرخ ساینا رینگ فولادی در فایل‌های اعلامی از 54 میلیون و 500 هزار تومان به 53 میلیون و 500 تا 54 میلیون تومان رسیده است.

هر دستگاه رانا نیز امروز به نرخ 76 میلیون تومان فایل شد در حالی که هفته گذشته این خودرو 76 میلیون و پانصد هزار تومان در بازار عرضه شد. نرخ پژو 405 SLX نیز کف کانال 70 میلیون تومان قرار گرفت و پژو 405 GLX نیز به نرخ 73 میلیون و 500 هزار تومان فروشنده دارد.

سمند LX با رسیدن به ۷۴ میلیون تومان کاهشی 900 هزار تومانی را تجربه کرد. فعالان بازار می‌گویند در صورت تداوم کاهش نرخ دلار بازار خودرو با ریزشی بیش از این میان روبه‌رو خواهد شد.

بسیاری از فعالان بازار معتقدند چسبندگی بالای نرخ در بازار خودرو ناشی از حضور گسترده سرمایه‌گذاران در این بازار از ابتدای سال گذشته تا اردیبهشت ماه امسال است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این قیمت برای پراید مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

لامصب سایت پر شده از اخبار پراید…
پراید جی چطوره؟

Zmt61

جناب عطایی ی لطفی کنید بگیدقیمت کمی پایین امد , نگید ارزان شد😞
کدام ارزانی؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)