حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۲.۲ (Nokia 2.2) با چیپست Helio A22، اندروید وان و قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | نوکیا

در حالی که نوکیا فردا یک مراسم نسبتا قابل توجه برای رونمایی از نوکیا ۵.۲ و نوکیا ۶.۲ دارد اما این شرکت امروز هم دست به یک معرفی غیر منتظره زده است. این معرفی به ما یک پایین رده با طراحی ترندی ناچ قطره ای را نشان می دهد و می تواند برای کاربران جذاب باشد. امروز نوکیا ۲.۲ (Nokia 2.2) با چیپست Helio A22 اندروید وان و قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

نوکیا ۲.۲ با اندروید وان

نوکیا ۲.۲

نوکیا ۲.۲

نوکیا ۲.۲ را در تصویر بالا می بینید که مشخصا به شما حس یک دستگاه پایین رده را می دهد. دلیل را شاید بتوان در دوربین تکی، حاشیه های زیاد و بلندگوی تکی روی قاب پشتی دید اما نمایشگر کم حاشیه با ناچ قطره ای آن را می توان یک المان طراحی مدرن در این دستگاه دانست.

مشخصات سخت افزاری نوکیا ۲.۲ نیز پایین رده است اما از چیپست های جدید پایین رده استفاده شده است. این چیپست خانواده هلیو A قرار است دو ویژگی اصلی داشته باشند و آن ارایه هوش مصنوعی و پشتیانی از دوربین دوگانه است هر چند نوکیا ۲.۲ دوربین دوگانه ندارد اما به هر حال چیپست هلیو A22 در قلب آن می تپد.

نوکیا ۲.۲

نوکیا ۲.۲

مهمترین وعده ای نوکیا به کاربران نوکیا ۲.۲ داده و از هر مشخصه سخت افزاری مهم تر است را می توان ۲ آپدیت اساسی سیستم عامل و ۳ سال آپدیت امنیتی دانست.

نوکیا ۲.۲ با دکمه مخصوص گوگل اسیستنت ارایه می شود، پشتیبانی از شبکه LTE دارد، دوربین اصلی تکی ۱۳ مگاپیکسلی با f/2.2 و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ارایه می شود. باتری نوکیا ۲.۲ حجم ۳۰۰۰ میلی آمپری دارد و برای دستگاه با نمایشگر ۵.۷۱ اینچی HD می تواند کافی باشد.

قیمت نوکیا ۲.۲ که با اندروید ۹ ادیشن اندروید وان ارایه می شود، حدود ۱۰۰ دلار است. حافظه رم و حافظه داخلی ۲ و ۱۶ گیگابایت برای این نسخه ارایه می شود اما نسخه ۳ و ۳۲ گیگابایتی نیز ارایه می شود که قیمت ۱۱۵ دلار دارد.

نظر شما درباره نوکیا ۲.۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

مدیاتک😰

Soheil Rezayiha

آقای ع.طا.یی
نمی خواید سری W الجی رو پوشش بدین ؟؟
فرمودین پوشش میدین
تو گوگل سرچ کنین lg w series میاره
بعدشم اگه دقت کنین M رو برعکس کنین میشه W و
این یعنی کنایه زدن به سری M ( منظور واژگون کردن و نابودی سری M هست )

خواهش میکنم پوشش بدین

_V_

با اونا میخواد ام رو نابود کنه؟😅😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)