حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف خط تولید برخی مدل های هواوی توسط فاکسکان به دلیل کاهش سفارش

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | هواوی

خبرهایی به گوش می رسد که مبنی بر توقف خط تولید برخی مدل های هواوی توسط شرکت تایوانی فاکسکان به دلیل کاهش سفارش هستند. این خبر را یک منبع آگاه نزدیک به این شرکت در گفت‌وگو با روزنامه South China Morning Post اعلام کرده است. به این ترتیب شرکت فاکسکان که بزرگ‌ترین تولید کننده آیفون است و تبعات تحریم‌های جدید آمریکا علیه هواوی این شرکت چینی را هم گرفتار کرده بود با این تمهید می‌تواند همچنان به تولید آیفون ادامه دهد و در عین حال از تحریم‌های آمریکا هم مصون بماند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

توقف تولید گوشی هواوی

در سوی  دیگر ماجرا شرکت هوآوی هرچند یکی از بزرگ‌ترین مونتاژکنندگان تلفن‌های خود را از دست می‌دهد؛ اما به لطف داشتن شرکت‌های مختلف تولیدکننده در داخل و خارج از چین احتمالا تولید خود را به این شرکت‌ها منتقل می‌کند.

تولید آیفون در هند

جدا شدن دو شرکت فاکسکان و هوآوی به نوعی تمهیدی برای مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی است که طی دو هفته اخیر بسیاری از شرکای آمریکایی، اروپایی و حتی چینی این شرکت را با مشکل مواجه کرده است. ماجراهای هفته‌های اخیر فشار زیادی را به هوآوی وارد کرده که همین امسال با پشت سر گذاشتن اپل به جایگاه دومین تولید کننده تلفن همراه جهان رسید. هر چند به گفته تحلیلگران هوآوی در ادامه تحریم‌ها هم قادر به نجات از این وضعیت است اما بسیاری معتقدند حتی در صورت توافق تعرفه‌ای آمریکا و چین، شرکت هوآوی از این تحریم‌ها آسیب خواهد دید.

همچنین این رسانه در بخشی از گزارشش می‌نویسد:

فاکسکان شرکتی تایوانی تولیدکننده‌ی قطعات الکترونیکی که وظیفه‌ی سرهم‌کردن قطعات گوشی‌های هوشمند بسیاری از شرکت‌ها ازجمله اپل و شیائومی را برعهده دارد، در روزهای اخیر، به‌دلیل کاهش سفارش‌های هواوی، چندین خط‌تولید خود را متوقف کرده که مختص به گوشی‌های این شرکت هستند. این اطلاعات از افرادی به‌دست آمده که نخواسته‌اند نامشان فاش شود؛ چراکه محرمانه به‌شمار می‌آید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هواوی این بحران را پشت سر می گذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
RS.R

خبرها حاکی هست دامونگ پرستا پس شنیدن این خبر. به جشن پایکوبی پرداختن. و از فرط خوشحالی وهیجان سه نفر سکته کردن 😂😂😂😂😂 الان طیفی از مجاهدین دامونگی به این پست در ترنجی یورش میکنن. و زمینه براندازی هواوی رو کلید میزنن 😂😂😂. الان واکنش ها شروع میشود. لحظه شماری 😂😂😂😂

RS.R

پس از شنیدن…….

nima.1987

اها پس جریان از این قراره یه جوری دیگه بعضیا از سایتا گفتن 🙂

Farcry

ببین من اصلا طرفدار سامسونگ نیستم ولی با این کامنتت نشون دادی یه ترول نفهم هوآوی هستی.هوآوی داره با لاف زدن های الکی خودش رو نابود میکنه.

RS.R

نفهم تویی تا وقتی کسی موادب نباشه به زبون خودش باهاش حرف میزنم شما متلک بندازه. منم اگه چیزی گفتم ولی توهین منم برخورد میکنم مثل واعض

Arrow

کم دروغ بگو توی سایت همسایه که خودتو پاره کردی از زمانی که هواوی تحریم شده بعد بقیه رو ترول میدونی 🤣🤣

_V_

ک*خلی؟
با چالتون بحث داری منو قاطی نکن
من خودم با این سر این داستان بحث کردم
نمیدونم فازت چیه
بعد ب من میگه بیمار روانی

_V_

بعضیاتون خود درگیری دارید
یکی که میاد زیر پست سام تو ام۴۰ میگه مگاپیکسل برا ما خار داشت به سامسونگ رسید همه تعریف میکنن(درحالی که اصلا هیچکس درباره دوربین حرفی نزده)
حالا تو میای میگی الان یه عده خوشحالن(در حالی که چالتون داره همش چیز میگه)
حالت خوب نی کلا
اتفاقا این تحریم برای سامسونگ هم حتی ضرر داشت اگه هواوی نزنه درآمد سامسونگم کم میشه (یکم فکر کنی میفهمی چرا)

chalton

سلام بر ترول های عزیز هوآوی،حالا دیروز منبع منبع میکردید بفرمایید خود ت.ر.نجی
گذاشت خبر رو البته یه ذره هم دستکاری کرده و از هوآوی دفاع کرده ولی باز با این حال توقف خط تولید گوشی های هوآوی نشان از گرفتار شدن شدید این برند متقلب رو نشون میده،باز هم حرفم تایید شد و به حرفم رسیدید که گفتم روزهای خوب این برند به پایان میرسه.

nima.1987

لطفا ببندش
اگه متقلب بود چارک به چارک امار فروشش بالا نمیرفت،
توی هر پستی که در مورد هواوی هستش میای این خزعبلات رو تکرار میکنی😐😐😐

_V_

چ ربطی داره داش همین سامسونگ خیلیاتون تو هر زمینه ای معتقدید برا هر مسئله ای یه تقلبی کرده پس چرا رتبه اول رسید😑

وقتی یه برند کامل دولت چین رو همراهی کنه(هرچند که بگه نمیکنم) خودت فکر کن بزرگترین برند تو زمینه اطلاعات و شبکه باشه بعد به دولت چین که اینهمه دنبال اطلاعاته و رقابت با بقیه کمک نکنه!؟خیلی مسخرس،هیچکدوم از قدرت ها نمیذارن برند ها مستقل باشن و هرجور بتونن ازشون استفاده میکنن،یه مثال خوبش برا آمریکا همین گوگله

هواویم من فکر میکنم هرچی گوشی و مخابرات رو قوی کرد هرچند که درآمد هم داشت ولی بیشتر برای دسترسی کامل تر و توانایی بیشتر تو در اختیار داشتن اطلاعات داره

لطفا نگید نه و اینکه دادگاهی ثابت نکرده و این حرفا که یه آدم عادیم از وضع دنیا خبر دار باشه و از جایگاه هواوی تو چین و توانایی های هواوی با خبر باشه خندش میگیره اگه بگید هیچ چیزی به دولت چین نمیرسونه

nima.1987

من اصلا اسم سامسونگ رو آوردم؟ میاد میگه متقلب فلان جوابش رو دادم!

_V_

من نگعتم درباره سامسونگ میگی میگم اگر اینجوریه هرکی تقلب کنه موفق نمیشه پس قبول دارید سامسونگی که الان اوله تقلب نکرده!؟

علی شیخ زاده

هواوی، برندی که فقط با زور میشه جلوی پیشرفت رو گرفت👌

Milad7

ظاهرا تحریم ها تاثیر زیادی داشتن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)