حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش نمایش قسمت ۵ فصل ۸ گیم آف ترونز

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، سریال

فصل هشت گیم آف ترونز علاوه بر اینکه فضای تاریکی دارد، دیالوگ های کمی هم ارایه می کند. این کمبود دیالوگ تا آنجاست که مثلا پیش نمایش قسمت ۵ فصل ۸ گیم آف ترونز اصلا دیالوگی ندارد! این دلیل آن است که ویدیو پیش نمایش قسمت پنجم فصل آخر بازی تاج و تخت نیازی به زیرنویس فارسی هم ندارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویدیو پیش نمایش قسمت ۵ فصل ۸ گیم آف ترونز را ببینیم.

پیش نمایش قسمت ۵ فصل ۸ گیم آف ترونز

موضوعی که پیداست قسمت ۵ فصل ۸ گیم آف ترونز با برتری و پیشرو بودن سرسی آغاز خواهد شد. ارتش آن ها از دریا و خشکی آماده نشسته اند تا از دنریس و ارتشش استقبال کنند، استقبالی گرم که ۲ تلفات قابل توجه برای مادر اژدهاها داشت.

در پیش نمایش این قسمت قطعا جای خالی شخصیت های مهم شمالی مانند سانسا، آریا، برن و البته گریجوی های هدایت شده به راه راست (!) را در خود دارد. آنطور که از این پیش نمایش مشخص است احتمالا در قسمت ۵ فصل ۸ باید منتظر یک جنگ تمام عیار باشیم بین لشکر خسته ای که از جنگ با لشکر مردگان در شمال آمده تا طلایی پوشان جنتلمی (!) که در گرمای سرزمین های فرماندهی بوده اند.

شما فکر می کنید قسمت ۵ فصل ۸ چطور پیش می رود؟ چه پیش بینی برای پایان سریال تاج و تخت دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

دوستان پیشنهاد می کنم برید تئوری های مربوط به این سریالو که از کتاب های مربوط به این سریال و صحنه هایی از خود سریاله تو یوتیوب ببینید ، چیزاییو متوجه میشید که خیلی باحاله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)