حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | آنر، شایعات

امروز جزئیاتی از دوربین آنر 20 و آنر 20 پرو Honor 20 Pro) پیش از رونمایی رسمی منتشر شده است. ظاهرا آنر می‌خواهد در گوشی آنر ۲۰ از یک سنسور 48 مگاپیکسلی سفارشی ساخت سونی استفاده کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مشخصات لو‌ رفته دوربین آنر ۲۰ و آنرا ۲۰ پرو را با هم مرور کنیم.

انتظار می‌رود گوشی‌های پرچمدار آنر 20 و آنر 20 پرو 21 می (31 اردیبهشت) در شهر لندن معرفی شوند. هرچند احتمال آن وجود دارد دو گوشی مذکور زودتر از لندن در خود کشور چین معرفی شوند. به هر ترتیب یک افشاگر معروف جزئیاتی از دوربین آنر 20 و مدل پرو آن را منتشر کرده که می‌تواند برای علاقه‌مندان به عکاسی موبایلی جذاب باشد.

این افشاگر می‌گوید دوربین آنر 20 از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی Sony IMX586 بهره می‌برد. وی اضافه کرده است که این سنسور یک نسخه‌ی سفارشی است که با همکاری دو شرکت هواوی و سونی تولید خواهد شد. سنسور سفارشی IMX586 به جای آرایه RGGB از آرایه RYYB بهره می‌برد که در آن رنگ زرد با سبز جایگزین شده است. اگر به خاطر داشته باشید هواوی نیز در گوشی پی 30 پرو خود از یک سنسور سفارشی Sony IMX600 با آرایه RYYB استفاده کرده بود. در آن سمت٬ مدل پرو آنر 20 از یک سنسور Sony IMX600 با آرایه معمولی RGGB استفاده می‌کند.

طبق گزارش‌های پیشین، آنر ۲۰ به یک نمایشگر 6.1 اینچی OLED مجهز خواهد بود٬‌ در حالی که مدل پرو از یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.5 اینچی بهره می‌برد. رندرهای منتشر شده در این دو گوشی از حذف اسکنر اثر انگشت روی قاب پشتی خبر می‌دهد. این بدان معناست که آنر از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در دو گوشی پرچمدار سال 2019 خود استفاده خواهد کرد.

این دو گوشی از چیپست کایرین ۹۸۰ قدرت می‌گیرند. مدل معمولی از یک رم 6 گیگابایتی و مدل پرو از رم 8 گیگابایتی قدرت خواهد گرفت. ظرفیت باتری نیز در مدل اصلی 3,650 میلی‌آمپر ساعت است٬ اما هنوز ظرفیت باتری مدل پرو مشخص نشده است؛ با این حال باید انتظار حضور یک باتری بزرگ‌تر را زیر قاب این گوشی داشته باشیم. به لطف تاییدیه 3C ما می‌دانیم این باتری از فناوری شارژ سریع 22.5 وات پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری EMUI 9 بر پایه‌ی اندروید 9 پای نیز در راس بخش نرم افزاری دو دیوایس خواهد بود.

دوربین آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو

آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو همچنین به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تجهیز می‌شوند. آنر ۲۰ به یک ماژول دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی ٬Sony IMX586 یک لنز 20 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی تجهیز می‌شود. این گوشی می‌تواند زوم 3 برابری اپتیکال را نیز ارائه کند. در آن سمت مدل پرو به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی Sony IMX600 و یک لنز ToF به همراه دو لنز دیگر مدل معمولی مجهز خواهد بود.

نظر شما درباره انتخاب آنر برای دوربین این دو دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

همون پی ۳۰ . پی ۳۰ پرو هستن اما احتمالا با قیمت رقابتی .هرچند کیفیت ساخت و الگوریتم دوربین و نرم افزار و خیلی چیزا بخاطر قیمت مثل پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو نیست

vahid

به نظر من مدل پروش همون p30پرو هستش با امکانات و قدرت p30 معمولی، و قیافشم که همون پی30 پرو هست فقط جای دوربین پریسکوپیش رفته بالا دوربینtofهم اومده پایین،احتمالا قیمتشم نهایت بین 600تا 800دلار اعلام میشی برای مدل پرو

amer

عالیه هر چی باشه سنسورهای سونی نیاز به تعریف نداره .به احتمال زیاد هیچ فرقی با پی 30پرو نداره از لحاظ دوربین میگم چون از لحاظ ارایه رنگ یکی هستن و سنسور Imx586زیاد فرقی Imx600نداره فقطimx600لنزهای با کیفیت تری داره طبق گفته مدیر سونی موبایل و پردازش تصویر سریعتری داره

_V_

عزیز سنسور لنز همراهش نداره ها،،لنزای هواوی رو لیکا میزنه جدا از همن
احتمال زیاد دوربینش به پای پی ترتی پرو نمیرسه چون خیلی چیزا دخیلن تو کیفیت عکس جز سنسور!(با اینکه مهمترینش سنسوره)

amer

من فرق سنسور سری600با سری500گفتم حالا کلی گفتم و کاری به انر و هواوی ندارم در ضمن این حرف مدیر بازاریاب سونی هست که موقع معرفی سری 600گفته.بله پردازنده و نرم افزار دوربین دخیل هستن و حتی لنز با کیفیت سونی هم دخیل هستن من کاری شرکت لایکا المانی ندارم

amer

وقتی سنسور tofو سنسور دوربین از سونی میخره بعید هم نیست لنزش هم سونی بزنه چون فعلا اینجا اسمی از لایکا نبرده

Soheil Rezayiha

از همین حالا عاشق 20pro شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)