حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مجوز گوگل پلی آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro) ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | آنر

صدور مجوز گوگل پلی برای هواوی آنر ۲۰ پرو نشان می‌دهد این گوشی مشمول تحریم هواوی توسط آمریکا نیست. در نتیجه کاربران از خرید یکی از بهترین قاتلان پرچمدار کنونی، مجهز به دوربینی چهارگانه، محروم نشده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اینکه مجوز گوگل پلی آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro) ارایه شده است، صحبت کنیم.

آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro)

آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro)

آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro)

دو گوشی هواوی آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو چند روز بعد از اعلام تحریم‌های سنگین آمریکا علیه این شرکت چینی رونمایی شدند. به همین دلیل اغلب تصور کردند آن‌ها اولین گوشی هایی خواهند بود که به خاطر این اتفاق و در نتیجه عدم توانایی شرکت‌های آمریکایی به منظور فروش قطعات سخت افزاری برای ساخت آن‌ها، تولیدشان با مشکل رو به رو خواهد شد.

خیلی زود گوشی آنر 20 فرآیند دریافت تاییدیه از گوگل را با موفقیت پشت سر گذاشت، اما تکلیف گوشی آنر ۲۰ پرو تا چندی پیش مشخص نشده بود. از آن جایی که اعمال تحریم های هواوی برای ۹۰ روز به تعویق افتاد، گوگل توانست برای این گوشی نیز مجوز صادر کند. در نتیجه اکنون هواوی آنر ۲۰ را می‌توان در فهرست دریافت‌کنندگان تاییدیه گوگل پلی مشاهده کرد. صدور مجوز گوگل پلی برای هواوی آنر 20 پرو به معنی آغاز عرضه گوشی نام برده در بازارهای سراسر دنیا طی روزهای آتی است. گفتنی است چندی پیش، عرضه آنر 20 پرو به علت تحریم های آمریکا علیه هواوی به تعویق افتاد، اما اکنون این مشکل رفع شده است.

در فهرست گوگل، گوشی آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو به ترتیب در کنار نام‌های نوا 5 تی و نوا 5 تی پرو آمده‌اند، به همین دلیل احتمالا پرچمداران خانواده Honor 20 در برخی از کشورهای دنیا با عنوان Nova 5T و Nova 5T Pro فروخته خواهند شد.

منتظر ارایه آنر ۲۰ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

هواوی باید هزینه ای بزرگ برای سیستم عامل و سخت افزار اختصاصی کند .

Farcry

واقعا کاسه داغ تر از آش اینجا کاربرد داره! هوآوی مذاکره کرده و میخواد از گوگل استفاده کنه ولی این فن های متعصب دارن رو هوا سیر میکنن!

afsoon

چرا هواوی باز قمار کنه؟ الان دیگه درست هست تحریم نیست و می‌تونه نامحدود قطعه بخره و سیستم عامل اندورید استفاده کنه اما از کجا معلوم چند سال دیگه باز همینجوری نشه ؟ چرا کمپانی بزرگی مثل هواوی خودکفا نباشه؟ کاسه داغ تر از اش؟

The Destroyer

یه جور میگی انگار خودت تا به حال 10 تا سیستم عامل راه انداختی

علی شیخ زاده

آنر ۲۰ پرو فوق العادس.
تحریم کوتاه مدت هواوی جلوی خیلی از اتفاقات خوب برای این برند و بد برای برند های دیگه رو گرفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)