حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی وان پلاس ۷ و اشاره به دوربین سه گانه

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | وان‌پلاس

در حالی که ما تقریبا می دانیم وان پلاس ۷ چیست و حتی درباره حضور وان پلاس ۷ پرو نیز اطلاعاتی داریم امروز تیزر رسمی وان پلاس ۷ منتشر شده و اشاره به دوربین سه گانه دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تیزر رسمی وان پلاس ۷

تیزر رسمی وان پلاس ۷

همانطور که در تیزر رسمی بالا می بینید، برای Smooth از یک o اضافه استفاده شده است. این خود می تواند به دوربین سه گانه وان پلاس ۷ یا شاید حتی وان پلاس ۷ پرو اشاره داشته باشد.

در شایعاتی که تا کنون از وان پلاس ۷ منتشر شده ما تا کنون تصویر واقعی از پشت دستگاه نداشته ایم اما دوربین سه گانه اصلا موضوع دور از ذهنی برای وان پلاس ۷ نیست.

همچنین در یک احتمال دیگر گفته می شود که ای عبارت Smoooth به نمایشگر ۹۰ هرتز وان پلاس ۷ پرو هم اشاره دارد. هنوز تایید نشده که وان پلاس بخواهد از نمایشگر با رفرش‌ریت بالاتر استفاده کند اما اگر این اتفاق رخ بدهد این جز معدود دفعاتی است که نمایشگر با رفرش‌ریت بالا را در یک موبایل غیر گیمینگ می بینیم. پیش از این اما در آیپد پرو اپل نیز شاهد نمایشگر این چنینی بودیم.

قاب وان پلاس ۷

قاب وان پلاس ۷

همچنین رندر قاب های وان پلاس ۷ به ما دوربین سه گانه را نشان می دهد. همانطور که می بینید برای دوربین سلفی پاپ‌آپ‌طور نیز جایگاه خروجش را روی قاب شاهد هستیم.

نظر شم درباره وان پلاس ۷ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

گوشی خوبیه حداقل صفحه بزرگ و دوربین پاپ که منجر به صفحه تقریبا بزرگ و باطری عالی و شارژر خوب و امیدوارم دوربین خوب !!!حداقل در جواب تست‌ها و ضدآب بودن که دو نکته منفی وان پلاس تاکنون بوده بعلاوه قیمت فوق العاده رقابتی که این گوشی رو بی رقیب کرده همیشه.
بنظرم ارزش انتظار کشیدن و نخریدن mi9 جهت انتخاب بین این دورا دارد.خصوصا اینکه ظاهراً تکلیف سه نسخه اون همین سری ظاهراً روشن میشه و اگر قیمت پایه همون ۵۰۰تا۶۰۰ دلار باشه تقریبا اقتصادی ترین گزینه خرید خواهد بود (و البته نه الزاما بهترین پرچمدار در کل)

_V_

پادشاه سرعت هر نسل اندروید

Sir_HiraD

من خودم وان پلاس ۶تی دارم و از لحاظ سرعت و زیبایی هیچی کم نداره گوشی قبلیم می ۸ بود

اگر چه شیائومی گوشی واقعا خوبیه و رابط کاربری پخته داره

اما به پای رابط و سرعت وان پلاس نمیرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)