حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو زد ۶ پرو (Lenovo Z6 Pro) با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی ارایه می شود؟

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، لنوو

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم کوالکام رسما درباره دوربین های موبایل ۶۴ و ۱۰۰ مگاپیکسلی صحبت می کند. لنوو نشان داده که رابطه خوبی با کوالکام دارد و اولین موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ رسما سه ماه پیش توسط این شرکت معرفی شد. حالا اما خبر می رسد که احتمالا لنوو زد ۶ پرو (Lenovo Z6 Pro) با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

لنوو زد ۶ پرو

لنوو زد ۶ پرو

تیزر رسمی لنوو برای زد ۶ پرو (Z6 Pro) که قرار بود در MWC 2019 بارسلون رسما معرفی شود اما نشد به ما می گوید که دستگاهی با ۱۰۰ میلیون پیکسل را خواهیم دید! شاید بد نباشد که بدانید چینی ها عبارت مگاپیکسل با MP را استفاده نمی کنند و به جای اینکه مثلا بگوید یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی می گویند یک دوربین ۱۰ میلیون پیکسلی.

حالا برای لنوو زد ۶ پرو که به نظر می رسد تنها یک دوربین داشته باشد، عبارت ۱۰۰ میلیون پیکسل همان ۱۰۰ مگاپیکسل می شود و به نظر می رسد که لنوو می خواهد تنها ۳ ماه پس از معرفی پرچمدار جدیدش، دستگاهی را معرفی کند که حداقل روی کاغذ مشخصات جذابی داشته باشد.

اینکه که این موبایل ۱۰۰ مگاپیکسلی میان رده است یا پرچمدار مشخص نیست ولی تصور نمی کنم چه چیپست میان رده بتواند از عهده دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی برآید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این تیزر لنوو هم نوعی فریب در آن نهفته است یا واقعی خواهد بود. انتظار داریم لنوو امروز این دستگاه را معرفی نماید و پس از معرفی رسمی آن با هم در ترنجی درباره تحقق یا عدم تحقق آن صحبت خواهیم کرد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

واقعاً که سامسونگ 😒😒
برند های چینی دارن ازت جلو میزنن… 🙄
دیگه ترولت نیستم… 😟😖

Pouya

😐

.Alireza.

😶

Amir2590

سلام سال نو مبارک 😉😊😘🌹

مرسی ترنجی بابت پشتیبانی و خبر رسانی گوشی های لنوو ، من خودم سه ساله لنوو وایب X3 شو دارم و ازش راضی راضی ام

👍👌🙏

chalton

دوربین های مگاپیکسل بالا که هیچ کاربردی ندارن و فقط اعدادی هستن که روی افراد نادان تاثیر میزارد،100 مگاپیکسل لنوو مساوی با 12 مگاپیکسل سامسونگ.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)