حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین چهارگانه لنوو زد ۶ پرو مشخص شد: پایین‌تر از پرچمدارهای دو سال پیش

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | تست، دوربین، لنوو

دو ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم گوشی لنوو زد ۶ پرو (Lenovo Z6 Pro) با دوربین چهارگانه، اسنپدراگون ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم رسما معرفی شد. این دستگاه جز معدود موبایل‌های دارای دوربین چهارگانه است و عملکرد آن برای خیلی از کاربران می تواند جذاب باشد. امشب امتیاز DxO دوربین چهارگانه لنوو زد ۶ پرو مشخص شده و پایین‌تر از پرچمدارهای دو سال پیش است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین چهارگانه لنوو زد ۶ پرو

کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی استفاده کنند. دوربین اصلی لنوو Z6 پرو یک دوربین چهارگانه با سنسورهای 48، 16، 8 و 2 مگاپیکسلی است. سنسور اصلی دارای دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور 16 مگاپیکسلی دارای زاویه دید عریض 125 درجه ای، سنسور 8 مگاپیکسلی به صورت تله فوتو و سنسور 2 مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال 8 محور است.

لنوو برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند حالت های مختلف عکاسی در نظر گرفته است. در کنار دوربین اصلی، شاهد قرارگیری فلاش دوگانه هستیم.

دوربین چهارگانه لنوو زد ۶ پرو

دوربین چهارگانه لنوو زد ۶ پرو

همانطور که می بینید دوربین لنوو زد ۶ پرو را می توان در یک جمله به این صورت توصیف کرد: “توانمند در عکاسی و کم توان در فیلم برداری” امتیاز ۱۰۳ در عکاسی می تواند یک خروجی مناسب برای موبایل باشد هر چند از موبایلی با دوربین اصلی چهارگانه بیشتر از این ها انتظار داریم.

از ضعف های مشخص این دوربین در عکاسی شاید بتواند به گستره دینامیکی اشاره کرد. همچنین در زمینه فیلم برداری لرزشگیر ضعیف، فوکوس خودکار نامناسب و گستره دینامیکی ضعیف از دیگر موارد است.

همانطور که در جدول بالا می بینید، موقعیت دوربین چهارگانه لنوو زد ۶ پرو در تست DxO در حد پرچمدارهای دو سال پیش است. نظر شما درباره عملکرد دوربین این موبایل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

لنوو جان پول خرج میکردی یکم خب…

_V_

آقا به نظرتون توی محدوده پنج تا شیش میل بودجه
انتخاب بهتری از می ۹تی+ایرداتز هست؟

afsoon

میتونی یه می ۹ ۶۴ گیگ بخری ۴۸۰۰ بدون ریجستری پاسپورت پیدا میشه راحت یک ماه دیگه .

afsoon

با توجه به قیمتش خوبه .لنوو کلا خیلی به دوربین بها نمیده هیچ وقت .با پانصد دلار هم گوشی خوبی ساخته

علی شیخ زاده

برعکس دوربین، شارژدهیش فوق العادس

Milad7

گند زدی داداچ 😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)