حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۲ کر (Galaxy A2 Core) روح یک گلکسی J در خانواده گلکسی A خواهد بود!

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حالی که سامسونگ به صورت غیر رسمی خانواده بسیار محبوب گلکسی جی (Galaxy J) را به پایان خط خود رساند اما هنوز روح دستگاه های این خانواده در محصولات این شرکت حس می شود. بخش قابل توجهی از خانواده گلکسی جی در خانواده گلکسی A دوباره جان گرفته اند که در این بین می توان به گلکسی ای ۲ کر اشاره کرد. گلکسی ای ۲ کر (Galaxy A2 Core) روح یک گلکسی J در خانواده گلکسی A خواهد بود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

 گلکسی ای ۲ کر (Galaxy A2 Core)

گلکسی ای ۲ کر (Galaxy A2 Core)

به تازگی یکی از گوشی های معرفی نشده‌ی سامسونگ در تصاویری ظاهر شده که به ادعای «ایوان بلاس» افشاگر سرشناس دنیای موبایل، گوشی گلکسی A2 Core است. اخیرا سامسونگ استفاده از یک عدد در نام محصولات خود را کنار گذاشت و گوشی هایی مانندگلکسی A50 یا M20 را به صورت دو رقمی نام‌گذاری کرد. اما اگر ادعای این افشاگر صحیح باشد، کمپانی کره‌ای با گلکسی A2 Core همان شیوه‌ی قدیمی نام‌گذاری را زنده می‌کند.

ایوان بلاس اشاره‌ای به مشخصات فنی دستگاه نکرده است؛ اما از ظاهر آن پیداست که باید جزو دستگاه‌های پایین رده کمپانی باشد. بنابراین گلگسی ای 2 کور برای کاربرانی که به دنبال گوشی های پرچمدار یا میان رده هستند، مناسب نخواهد بود؛ ولی به هر حال عرضه‌ی یک گوشی جدید ارزان‌قیمت هم از سوی سامسونگ، لطف خودش را دارد.

گلکسی A بدون حسگر اثرانگشت

در تصویر می‌توان تک دوربین سلفی و یک نمایشگر کوچک ۱۶:۹ با سایز نامعلوم را دید که حاشیه‌های پهنی دارد و لوگوی سامسونگ نیز در بخش زیرین آن نقش بسته است. در پنل پشتی دستگاه هم، یک دوربین با فلش LED دیده می‌شود و خبری از حسگر اثر انگشت نیست.

این تصویر همچنین، وجود نسخه‎های مشکی و آبی رنگ گوشی را تایید می‌کند؛ ضمن اینکه گزینه‌های دیگری نیز باید پیش روی خریداران باشد. هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری، تاریخ عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی A2 core به دست نیامده است و احتمالا در آینده نزدیک، بیشتر از این محصول خواهیم شنید.

نظر شما درباره گلکسی ای ۲ کر احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mbazzaz81

اگه فقط یه روز گوشی معرفی نکنه شب خوابش نمی بره

.Alireza.

خیلی طراحیش بد شده الان همه گوشی ها دیگه اسپیکرشون روی لبه دستگاه هست این پشت بدرد نمیخوره صدا مستقیم بهت نمیرسه
رنگ هاشم جذاب نیستن
کلا عجیبه سامسونگ واسه پایینرده هاش هیچ چیزی نزاشته که ادمو علاقه مند کنه به خریدنش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)