حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ای ۲ کر (Galaxy A2 Core) با اندروید ۹ گو و قیمت ۷۶ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ از گوشی اقتصادی گلکسی A2 Core رونمایی کرده که از اندروید 9.0 نسخه گو بهره می برد. این موبایل که در پروژه اندروید گو سامسونگ جای می گیرد می تواند با قیمت مناسب خود در بازار بحران زده ای حتی مانند بازار ما تبدیل به تنها گزینه خرید قشر با درآمد پایین باشد تا شاید ورود به دنیای موبایل های هوشمند و دسترسی به اطلاعات برای پایین ترین رده درآمدی هم ممکن باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره سامسونگ گلکسی ای ۲ کر (Galaxy A2 Core) با اندروید ۹ گو و قیمت ۷۶ دلار رسما معرفی شده، بیشتر صحبت کنیم.

گلکسی A2 Core را می توان به عنوان جایگزینی برای گلکسی J2 Core که در سال گذشته رونمایی شد در نظر گرفت. نمایشگر گوشی جدید 5 اینچی و از نوع LCD است که با استانداردهای امروزی کوچک به حساب می آید. رزولوشن 540 در 960 پیکسلی هم شاید آنچنان با کیفیت به نظر نرسد اما در عوض فشار کاری چندانی به چیپست گوشی وارد نمی کند.

گلکسی ای ۲ کر

گلکسی ای ۲ کر

گلکسی A2 Core به چیپست 14 نانومتری اگزینوس 7870 مجهز شده که از 8 هسته پردازشی به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP1 بهره می برد. از آنجایی که این گوشی، اقتصادی است نباید انتظار میزان رم و حافظه داخلی بالایی از آن داشته باشید. سامسونگ برای گلکسی A2 Core یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته و البته از درگاه میکرو اس دی (با قابلیت پشتیبانی تا 256 گیگابایت) هم بهره می برد.

دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی f1.9 است و دوربین سلفی هم رزولوشن مشابهی دارد. در بدنه گوشی هیچ خبری از بریدگی نمایشگر یا ظاهر مدرنی نیست و در عوض شاهد حاشیه های بزرگ در بالا و پایین نمایشگر هستیم. با این حال قیمت ارزان، این طراحی را توجیه می کند.

مشخصات گلکسی ای ۲ کر

مشخصات گلکسی ای ۲ کر

مشخصات گلکسی ای ۲ کر

گلکسی A2 Core سامسونگ از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و به وای فای b/g/n، بلوتوث 4.2LE، رادیوی FM و درگاه 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده است. ظرفیت باتری هم 2600 میلی آمپر ساعت است که با توجه به مشخصات گوشی، انتظار می رود دوام قابل قبولی داشته باشد.

قیمت گلکسی ای ۲ کر (Galaxy A2 Core)

ابعاد گوشی اقتصادی سامسونگ 141.6 در 71 میلی متر ضخامت 9.1 میلی متر و وزنش 142 گرم است. گلکسی A2 Core با قیمتی معادل با 76 دلار روانه بازار شده است که اگر بخواهد وارد بازار ما شود با یک حساب سرانگشتی به قیمت زیر ۱ میلیون تومان باید برسیم، قیمتی که خیلی وقت است برای یک موبایل هوشمند روز نشنیده ایم! نظر شما درباره گلکسی ای ۲ کر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Star

سامسونگ خودزنی میکنه آخرش برای حفظ سهم خودش از بازار!

Milad7

۷۶ دلار قیمت مناسبیه 👌

mbazzaz81

پولتونو بدید پیتزا بخورید
بهر از این آشغال
حتی در سطح گلکسی s3 هم نیست

vahid abedi

نباید متعصبانه نگاه کنیم

با کنی انصاف محصول خوبیه به نسبت خودش

دوست عزیز گالکسی s3 پرچمدار سامسونگ در زمان خودش بود

این یک پایین رده محض با قیمت مناسب با امکانات حداقلی جهت کارهای معمولی هستش که از پس کارهای معمولی برمیاد.

پردازنده اش همون پردازنده جی 7 پرو هستش و با توجه به رزولوشن پایین عملکرد گرافیکی on screen خوبی داره و در حدود نمره بنچمارک گرافیکی منهتن 3.1 گرافیک ادرنو 506 و حتی نمره منهتن 3.1 ان اسکرین a8 2018 هستش و این برای 76 دلار خوبه

فقط اگر دوربین پشت 8 مگاپیکسل میشد مانند اس3 که شما فرمودین واقعا عالی میشد

گالکسی ای 3 رو من اون موقع در اوج قیمت خریده بودم و عکسای دوربینش عنوز تگ لپتاب خونه هستش

انصافا عکسای 8 مگاپیکسلی اس 3 از 13 مگاپیکسلی برخی میان رده های 2018 هم با کیفیت تر و جزییات بیشتری داره.

باید سعی کنیم با متطق بدون تعصب و با انصاف نظر بدیم

چه سامسونگ رو دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم باید نکات مثبت و منفی رو بدون هیچ حب و غرض همیشه اشاره کنیم

vahid abedi

انصافا به نسبت امکانات و با توجه قیمت محصولات قبلی سامسونگ انصافا مناسب هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)