حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۳.۲ رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، نوکیا

یک سال پیش و در MWC 2019 بود که نوکیا ۳.۲ با اسنپدراگون ۴۲۹ و نمایشگر با ناچ قطره طور معرفی شد. این دستگاه امروز جدیدترین نسخه سیستم عامل را دریافت می کند. در حقیقت آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۳.۲ رسما ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۳.۲

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۳

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۳

شرکت فنلاندی HMD Global فرآیند انتشار آپدیت اندروید ۱۰ را برای نوکیا ۳.۲ آغاز کرده است. با انتشار این آپدیت، تعداد تلفن‌های نوکیا مجهز به اندروید 10 به 9 عدد رسید.

آپدیت اندروید 10 برای نوکیا 3.2 با شماره فریمور V2.270 و حجم 1.3 گیگابایت عرضه شده است. از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این بروزرسانی می‌توان به رابط کاربری جدید، پاسخ هوشمند، حالت تاریک سراسری سیستم، بهبود قابلیت‌های مربوط به مکان‌یابی و حریم شخصی به همراه ژست‌های جدید حرکتی اشاره کرد. لازم به ذکر بوده که پچ امنیتی ماه مارس نیز در این آپدیت گنجانده شده است.

طبق گفته‌های HMD، آپدیت مورد بحث ما به صورت مرحله‌ای برای تلفن نوکیا ۳.۲ منتشر می‌شود که در مرحله اول، کاربران بیش از ۱۰ کشور این آپدیت را می گیرند. آپدیت جدید شرکت HMD امروز برای 10 درصد از تلفن‌های نوکیا 3.2 منتشر می‌شود که این مقدار تا فردا به 50 درصد و تا سه روز دیگر به 100 درصد می‌رسد.

شما نوکیا ۳.۲ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bh974

برا من هنوز ارائه نشده🙄

Milad7

آپدیت دهی نوکیا هم داستانی داره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)