حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی اس ۸ ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

سامسونگ در زمان معرفی رابط کاربری جدید One UI بر پایه‌ اندروید 9 وعده داده بود پرچمداران سال 2017 خود را نیز مجهز کند و حال خبر می‌رسد این آپدیت در اختیار کاربران گوشی‌های Galaxy S8 قرار گرفته است. باید اعتراف کرد که سامسونگ در ارایه آپدیت سیستم عامل اندروید بسیار بهتر از سال های گذشته ظاهر شده و حالا به انتهای مرز تعهد پشتیبانی نرم افزاری خود رسیده است. آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی اس ۸ ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی اس ۸

گلکسی اس ۸ در سال 2017 با اندروید ۷ عرضه شد و بهمن ماه سال پیش به اندروید 8 مجهز شد. حال بعد از یک سال در انتظار بروزرسانی اندروید 9 است. این بروزرسانی فعلا برای کاربران اروپای مرکزی عرضه شده ولی مسلما به زودی تمامی مالکان گلکسی S8 در تمام دنیا آن را دریافت خواهند کرد.

گزارشات رسیده از آلمان درباره آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۸ نشان می‌دهد حجم این آپدیت حدود 1.6 گیگابایت و تنها برای گوشی‌های مدل SM-G950F عرضه شده است. اگر شما کاربر مدل‌های دیگر این پرچمدار هستید فعلا باید منتظر بمانید. همچنین این رابط کاربری جدید با آخرین پچ امنیتی گوگل و ویژگی‌هایی جذاب دیداری همراه خواهد بود.

اگر گوشی Galaxy S8 دارید باید منتظر اطلاعیه دریافت بروزرسانی جدید در گوشی‌های خود باشید و اگر آپدیت اتوماتیک را غیرفعال کرده‌اید، باید به تنظیمات رفته سپس از منو نرم‌افزار روی گزینه دانلود آپدیت به صورت دستی بزنید. اگر هیچ بروزرسانی جدیدی در دسترس نبود نگران نشوید و باید چند روز دیگر منتظر بمانید تا گوشی شما نیز اندروید 9 و رابط One UI جدید را دریافت کند.

اگر شما علاقمند هستید که این بروزرسانی را زودتر دریافت کنید می‌توانید به وبسایت SamMobile مراجعه کرده و آخرین نسخه جدید را که مربوط به کشورهای دیگر است دانلود کرده و به روش دستی روی گوشی خود نصب کنید البته بهتر است صبر کنید تا به طور رسمی این آپدیت را از طریق گوشی‌تان دریافت کنید.

نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

افرین به سامسونگ قبلا برا اپدیت دادن خیلی بد بود در حدی که گاهی الا اپدیت نمیداد
ولی الان خیلی خوب شده
امسال نمیدونم اچ تی سی انقدر طولش داده واسه اپدیت قبلا جز اولین شرکتا بود

hamidflh

واس من که نیومده هنو ☹

pedram_01

hamidflh . برای شما نیامده چون رام ایران رو دارید که فعلا عرضه نشده احتمالا شما حدودا یک ماه دیگ این اپدیت رو دریاقت میکنید

hamidflh


مرسی داداش
میدونستم که رام ایران دیرتر دریافت میکنه ولی دیگه یکماهشو نمیدونستم
چه دیر…🙁

Cyrus

سلام آقای عط ا ی ی
چند روز هست که آپدیت اندروید ۹ برای نوکیا ۶ و چند دستگاه دیگه اومده چرا پوشش ندادین؟

Cyrus

بخدا چیزی نگفتم که منفی می‌دین😐

r.s.a

برای xperia xa2 هم اومد ولی پوشش ندادید

r.s.a

برای xperia xa2 هم اومد ولی پوشش ندادید البته برای رام خاورمیانه نیومده هنوز

Mohammad 13759

برید؟ داخل سامسونگ ممبر توضیح داده کامل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)