حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۹ پیورویو را در رندرهای رسمی لو رفته ببینید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | رندر، نوکیا

رندرهای رسمی نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 PureView)‌ چند روز پیش از رونمایی رسمی در MWC 2019‌ منتشر شد. این رندرها، اطلاعات خوبی از پرچمدار سال 2019 نوکیا را شامل دوربین پنجگانه و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه ارائه می‌کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با آن را ببینیم.

نوکیا روز یکشنبه میزبان یک رویداد خبری است و انتظار می‌رود ما سرانجام در آن بتوانیم با گوشی نوکیا ۹ پیورویو همراه با پنج دوربین پشتی که دارد، ملاقات کنیم. در آخرین روزهای سال 2018 به دنبال دریافت تاییدیه‌ی این گوشی در چین و ایالات متحده، یک ویدیوی تبلیغاتی از این گوشی منتشر شد. تنها سه روز پیش از برگزاری رویداد نوکیا در نمایشگاه MWC 2019، ما رندرهای رسمی نوکیا 9 پیور ویو را دریافت کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید.

ظاهرا به هر چه که شک داشتیم،‌ در حال پیوستن به واقعیت است. هیچ خبری از بریدگی بالای نمایشگر نیست و دو حاشیه‌ی نسبتا ضخیم در بالا و پایین صفحه قرار دارد. پنج دوربین که شبیه به یک فلش رو به پایین هستند در کنار سنسورهای فوکوس خودکار لیزری و تشخیص فاز و همچنین فلاش LED قرار دارند.

تاریخ مراسم نوکیا MWC 2019 مشخص شد: ۵ اسفند

حاشیه لبه پایین نمایشگر از یک درگاه USB-C میزبانی می‌کند و لازم به ذکر است که نوکیا 9، دومین پرچمدار اچ ام دی گلوبال پس از نوکیا 8 سیروکو است که بدون جک 3.5 میلی‌متری هدفون عرضه خواهد شد. این‌ها تمام چیز‌هاییست که ما از رندرهای رسمی نوکیا 9 پیور ویو به دست آورده‌ایم.

گوشی جدید نوکیا بخشی از برنامه‌ی اندروید وان است و باید از وعده‌ی اچ ام دی گلوبال برای دریافت آپدیت‌های سیستم عامل تا دو سال و پچ‌های امنیتی تا سه سال، بهره‌مند باشد. این رندرها همچنین یک آیکون اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر را نیز به تصویر می‌کشند. از آنجایی که هیچ اسکنر فیزیکی را روی گوشی نمی‌بینیم، به نظر می‌رسد اچ ام دی قصد دارد یک اسکنر را در زیر پنل AMOLED این گوشی بگنجاند. این قابلیتیست که بسیاری از گوشی‌های پرچمدار سال 2019 آن را ارائه خواهند کرد.

نظر شما درباره نوکیا ۹ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

آقای ع.ط.ا.یی
نحوه عملکرد Goodbye Touch در الجی G8 اومده
اسم سنسورش فکر کنم Time of flight هست
لطفا پوشش بدید

Ali.v

کاری با هیچیش ندارم،
بهتر نبود فلاش در وسط قرار میگرفت؟
اینجوری زیباتر بود خب😕یه فلاش و دورش پنجتا دوربین.
چه جاییه گذاشته خب😏

ARMTIN

بله حق با شماست… اما
بنظرم یکی از علت های چنین طراحی در چینش دوربین بر میگرده به طراحی برد و اتصال فلت و پیوستگی 5 حسگر دوربین در کنار هم هست
[__]
[__]
[__] [__]
[__]
مسلما ما از طراحی برد و مسائل فنی اون آگاهی نداریم، ولی در کل همین چینش هم بد نیست، مهم خروجی 📷 هست

ARMTIN

…[__]
…[__]
[__] [__]
…[__]

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)