حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی می ۹ مشخص شد: خوب و عجیب

نوشته

5 سال قبل | 20 دیدگاه | تست، شیائومی، عمر باتری

شیائومی می ۹ با تمام مشخصات جذابی که دارد و دوربین سه گانه ای که حالا دومین دوربین با کیفیت موبایل در بازار است و حتی در بخش شارژ شدن پشتیبانی از شارژر ۲۰ واتی بی سیم که سریع ترین شارژر بی سیم بازار است را دارد و با شارژر سیمی ۲۷ واتی سازگار بوده (شارژر درون جعبه ۱۸ واتی است) اما حجم باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری آن کمی نگران کننده است. عمر باتری شیائومی می ۹ مشخص شده و آن را خوب و عجیب توصیف می کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

آپدیت شد

تست عمر باتری شیائومی می ۹

تست عمر باتری شیائومی می ۹

همانطور که در تیتر مطلب می بینید، نتیجه اولیه عمر باتری شیائومی می ۹ که پایین تر مشاهده می کنید، از نظر ما “عجیب” توصیف شده بود و دلیل در تفاوت فاحش و غیر قابل توجیه مدت زمان پخش ویدیو و وبگردی بود.

حالا Gsmarena این تست باتری را آپدیت کرده و شاهد کاهش مدت زمان ویدیو به زیر ۱۷ ساعت و افزایش مدت زمان وبگردی به بالای ۱۲ ساعت هستیم. همچنین امتیاز کلی از ۹۱ به ۹۵ ساعت ارتقا پیدا کرده است. با تشکر از کاربر و همراه خوب ترنجی با نام کاربری Armtin که به ما اطلاع داد.

 

عمر باتری شیائومی می ۹

عمر باتری شیائومی می ۹

این نتیجه تست عمر باتری شیائومی می ۹ در Gsmarena است و همانطور که می بینید، امتیاز ۹۱ به عنوان یک امتیاز خوب برای حجم باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری ثبت شده است.

ما گفتیم عمر باتری شیائومی می ۹ خوب و عجیب است و دلیل آن در اختلاف شدید مدت زمان پخش ویدیو و وبگردی است. شیائومی Mi 9 می تواند بالای ۱۹ ساعت ویدیو پخش کند ولی تنها ۱۰ ساعت وبگردی دارد. این اختلاف بسیار زیاد و تقریبا غیر قابل درک است. البته توجه داشته باشید این اولین تست عمر باتری از یک دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ است و شاید این موضوع مربوط به چیپست شود.

با وجود پشتیبانی از شارژ بی سیم ۲۰ واتی و شارژ سیمی ۲۷ واتی اما شارژر ۱۸ واتی سیمی درون جعبه می ۹ است. این شارژر می تواند دستگاه شما را در مدت ۳۰ دقیقه تا ۴۵ درصد شارژ کند.

نظر شما درباره شیائومی می ۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

برای منم عجیبه که اون 19 ساعت چطوری واقعاً ممکنه…
10 ساعت وبگردی بد نیست تقریباً برای یک باتری 3300 میلی آمپری…
اما 19 ساعت برای پخش ویدئو رو حتی باتری های بالای 4000 هم نتونستن کسب کنن…😅😂
mi max 3 هم با اون باتری گنده 5500 میلی آمپری حتی نتونسته 19 ساعت ویدئو پخش کنه و بعد 15 ساعت خاموش شده…😂
فکر میکنم مربوط به پردازنده باشه…

نیما عرفانی

به قول منتقدان منطقیِ ترنجی(منطقی) ، این داستان سرِ دراز داره، این نتایج معتبر نیست ، جی إس إم آرنا مثل دگزو پول گرفته 😂😅

Amin B3DA

دقیقا 😂😂 بعد همون Dxo برای دوربین سلفی معتبرترین بود توی منظومه شمسی

Shiral

اصلا همخوانی ندارد و یک جای کار میلنگه.کاش باطری شو مثل بقیه پرچمداران ۴۰۰۰ میذاشت.هزینه زیادی هم احتمالا نداشت براش

✔ TVKade

امولد اسکرین، نایت مد، 7 نانو چیپ، اندروید پای و رابط کاربری شیائومی نوید عمر باتری بالا رو میده که این تست اینو ثابت کرد. شیائومی اینجا روی دوام باتری تمرکز کرده تا اندازه باتری چرا که اونوقت سایز گوشی، ضخامت و وزنش دیگه این نبود. 90 درصد افرادی که پرچمدار میخرن یا به فروشگاه برای خرید مراجعه میکنن به سبک تر بودن و ضخامت کمتر، خوش دست بودن بیشتر اهمین میدن تا باتری بزرگتر. بندرت پیش بیاد کسی بخاطر باتری قید خرید گوشی پرچمدارو بزنه. ضمن اینکه این گوشی طی نیم ساعت 70 درصد و طی 60 دقیقه بطور کامل شارژ میشه و واقعا نیازی به اندازه باتری بزرگ نداره.

Shiral

کاملا درسته اما خوب کاربر دوست داره سوای سرعت شارژ حداقل یک روز کامل رو موبایلش کاورش کنه .بنده به شخصه ملاک اصلی ام اینه نه اینکه شارژر بدست دنبال پریز برق باشم.اتفاقی که مدتها علیرغم علاقه به برند ال جی منو کلافه کرده بود و مجبور شدم سه ساله قید این برند رو بزنم

✔ TVKade

انباکسینگ:
https://youtu.be/EQvLtEaEX0s

ali

سلام اقایی عطایی لطفا هر گوشی که معرفی می شه با اسنپ دراگون ۸۵۵ در معرفیش ذکر کنید که از 5Gپشتیبانی می کنه یا نه و cat چنده.
این گوشی رو هم بگین پشتیبانی می کنه یا نه ممنون می شم.

ahmad

چیپست ۸۵۵ تقریبا هم اندازه چیپ اپل قدرت داره به جز آنتوتو در بقیه موارد از اپل شکست خورد

Soheil Rezayi

That,s Right

Sajad_k

کلا هر سال داستان اینه که تا قبل از معرفی همه خوبی ها به پردازنده برمیگرده ولی بعد از معرفی همه ایرادات به پردازنده نسبت داده میشه!
این پردازنده رو گوشی دیگه ای نبوده و نیست؟؟؟؟

m.b

https://twitter.com/xiaomi/status/1098220747955130369
قند شکن هاتون رو روشن کنید و برید این پیام رو بخونید…
شیائومی گفته هنوز تموم نشده…
چهار روز دیگه تو نمایشگاه بارسلون یه سری شگفتی دیگه تو راهه…😂😍

Yilman

داره راه سونی رو میره ظرفیت باتری کم اما خوب

Mosi

با این حجم باتری ۱۰ ساعت معقوله برای وب گردی ولی برای پخش فیلم ۱۹ ساعت یکم عجیبه… البته استفاده از صفحه آمولد که میتونه با تصویر زمینه تاریک پیکسل های صفحه رو خاموش نگه داره باعث شارژدهی خیلی خوبی حتی تا ۵۰٪ بشه

Milad7

خوبه ولی عالی نیست 🙂

علی شیخ زاده

راستش اصلا شگفت زده نشدم با اینکه باتری ۳۳۰۰ میلی امپری داره و این امتیاز خیلی خوب رو گرفته
دلیلشم برمیگرده به اختلاف بین وبگردی و پخش ویدیو ای کاش پخش ویدئو ۴ یا ۵ ساعت کمتر میشد ولی بجاش وبگردی به همین اندازه بیشتر میشد یا حتی جفتش کمتر از ۱۴ ساعت ولی متعادل؛ اینجوری تعادل برقرار و همه رو شگفت زده میکرد همچنین نیاز همه رو پوشش میداد چه اونی که وبگردی بالایی میکنه چه اونی که بیشتر پخش ویدئو واسش مهمه

Amin B3DA

پس ظاهرا فقط به درد فیلم باز ها و کسایی که تو مسافرت اند میخوره 😂 19 ساااعت 😐😵😂

CAPCOM

بنظره من مودم بیشترین مصرف باتری رو تو گوشی داره

mehrdad_ma

الان بهترین باتری برای mi9 هست
نتیجه اصلاح شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)