حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ آزمایشی برای شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 18 دیدگاه | آپدیت، شیائومی

نزدیک به سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم بتا ۳ اندروید ۱۰ یا اندروید Q رسما ارایه شد و شامل ۲۱ دستگاه از ۱۳ برند می شد. در این بین نام های شیائویم می میکس ۳ و می ۹ هم وجود داشت. امروز اما رابط کاربری جدید شیائومی بر مبنای اندروید ۱۰ برای شیائومی ۹ ارایه شده است. آپدیت اندروید ۱۰ آزمایشی برای شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۱۰ آزمایشی شیائومی می ۹

شیائومی MIUI 10

شیائومی MIUI 10

امروز شرکت شیائومی به طور رسمی نسخه آزمایشی رابط کاربری MIUI 10 بر پایه اندروید Q را برای پرچمدار Mi 9 عرضه کرد. در ابتدای ماه جاری میلادی شرکت شیائومی نسخه آزمایشی اندروید Q را به شکل محدود برای کاربران چینی پرچمدار Mi 9 عرضه کرد. امروز شیائومی نسخه آزمایشی اندروید Q را با نام Priority Experience برای عموم عرضه کرد.

مالکین گوشی Mi 9 که در طرح آزمایشی اندروید Q ثبت نام کرده باشند می‌توانند هم اکنون نسخه آزمایشی اندروید 10.0 را دریافت و برای اولین بار نسخه جدید اندروید را تجربه کنند. در ماه مه گوگل اعلام کرد که 21 گوشی هوشمند از 13 برند نسخه آزمایشی اندروید Q را دریافت خواهند کرد. در این لیست شیائومی Mi 9 اولین گوشی هوشمندی است که نسخه آزمایشی اندروید Q را دریافت کرده است، همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده شیائومی Mi 9 اولین گوشی است که نسخه کامل اندروید Q را در ماه آگوست دریافت می‌کند.

تسترهای گوشی شیائومی Mi 9 نسخه ویژه توسعه دهندگان اندروید Q را دریافت می‌کنند و به گفته شیائومی می‌توانند این بروزرسانی را به شکل OTA دریافت کنند و نیاز به نصب دستی نسخه آزمایشی اندروید Q نخواهد بود. کاربرانی که در حال حاضر از نسخه پایدار اندروید 9 پای استفاده می‌کنند، باید قبل از نصب این نسخه آزمایشی تمام اطلاعات گوشی خود را پاک کنند و قفل bootloader را باز کنند.

رابط کاربری EMUI 10 بر اساس اندورید ۱۰

رابط کاربری EMUI 10 بر اساس اندورید ۱۰

مدیر بخش نرم افزاری گوشی‌های هوشمند شیائومی تصاویری از رابط کاربری MIUI10 بر پایه اندروید Q را منتشر کرده است که ظاهر رابط کاربری شیائومی با جدیدترین نسخه اندروید را به نمایش می‌گذارد. در تصاویر منتشر شده تفاوت چندانی بین رابط کاربری نسخه اندروید Q با اندروید پای گوشی Mi 9 دیده نمی‌شود و در نهایت به نظر می‌رسد که کاربران شیائومی برای تغییرات گسترده‌تر باید تا عرضه رابط کاربری MIUI 11 منتظر بمانند.

به گفته گوگل، نسخه جدید اندروید Q بیشتر بر روی افزایش قابلیت‌های مربوط به حریم خصوصی برای کاربران تمرکز دارد؛ به طور مثال کاربران اندروید Q می‌توانند به انتخاب خود دسترسی به موقعیت مکانی را برای برنامه‌های در حال اجرا در پس زمینه محدود کنند. همچنین زمانی که برنامه‌ای در حال استفاده از اطلاعات موقعیت مکانی، میکروفون یا دوربین باشد، اندروید Q با نمایش یک آیکون در بخش نوتیفیکیشن‌ها مشخص می‌کند که کدام برنامه در حال استفاده از دسترسی‌های مورد نظر است.

رابط کاربری EMUI 10 بر اساس اندورید ۱۰

رابط کاربری EMUI 10 بر اساس اندورید ۱۰

همچنین پوسته تاریک یا همان Dark Mode به صورت پیش فرض بر روی اندروید Q قرار دارد و مالکین گوشی‌های شیائومی Mi 9 پس از بروزرسانی گوشی خود به رابط کاربری MIUI 10 این پوسته تاریک را دریافت خواهند کرد. طبق اعلام رسمی شیائومی گوشی‌های لیست زیر نسخه آزمایشی اندروید Q را در سه ماهه پایانی سال 2019 دریافت می‌کنند:

  • Xiaomi Mi 9 SE
  • Xiaomi Mi 8
  • Xiaomi Mi 8 Explorer Edition
  • Xiaomi Mi 8 Screen Fingerprint Edition
  • Xiaomi Mi MIX 2S
  • Xiaomi Mi MIX 3
  • Redmi K20
  • Redmi K20 Pro 

شما منتظر نسخه آزمایشی اندروید ۱۰ برای موبایل خود هستید؟‌ اگر از کاربران شیائومی هستید لطفا به ما بگویید آیا مدل موبایل شما در لیست بالا وجود دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

نمیدونم چرا ولی تو رابط کاربری اینکه همه برنامه ها تو آیکونشون کادر یکسان داشته باشن من خوشم میاد،مث رابطای سامسونگ

Amir galaxy

نظر منم همینه واقعا

m.b

شیائومی 3 یا چهارتا تم از بدو روشن کردن گوشی و بدون دانلود کردن داره که یکیشون اینطوری شکلاش با هم فرق داره…
آره راست میگی و منم اونیکی که کادر ها توش یکسان هستن رو بیشتر دوست دارم…
همه این آیکون ها هم انیمیشن باز و بسته شدن دارن…

_V_

اگه اونم داره که خیلی خوبه

_V_

https://www.instagram.com/p/BzoDBdah1RZ/?igshid=1szlblaj62gf
پست ضد اپلی از شیائومی برزیل

m.b

خخخ
دمش گرم…

Amir galaxy

😂🤙

_V_

جالب بود ولی تا حدودی کم لطفی کرده😅😂

نیما عرفانی

سامسونگ رو اصلاً به حساب نیاورد…!!!

_V_

اون کع عادیه رفقای چینیشو ققط میاره

afsoon

۳۷۰ دلار بدی می۹ سریع ترین آپدیت ها رو هم بگیره و چیزی از پرچمدار های هزار دلاری کم نداشته باشه .واقعا شیائمی فوق العاده ترین انتخاب هست .هیشکی با خریدش ناراضی نمیشه .عاشق این کمپانی دوست داشتنی هستم .

_V_

هیچی کم نداره؟
_____/=========\_____
تکبیر
الله اکبر
الله اکبر

afsoon

ترول نباشید #

_V_

#نوب_نباشیم
#معنی_هرچیز_را_بدانیم
#اسکل

_V_

نسخه ۸ گیگ می۹
۴۴۵$
نسخه پایه(۸گیگ) اس۱۰پلاس
۷۸۵$

اینم گفتم حواست باشه،هزار دلاری هزار دلاری نکنی انقدر😂

Amir galaxy

داداش هر بار باید بهت بگم؟؟؟؟

#نرود_میخ_اهنی_در_سنگ

_V_

من کاری ب این ندارم این خودشو زده به گرازی
برا کسی میگم ک محملات اینو میخونه😂

mohammad_.b.h._

افسون عزیز من خودم الان این پیامو با xiaomi mi9 مینویسم و میخوام بگم نسخه پایه این گوشی ۴۴۵ دلاره لطفا ارزش این گوشی رو هم نیار پایین اگه هم میخوای ازش تعریف کنی لطفا منطقانه تعریف کن نه که اغراق بکنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)