حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار بهمن ۹۷ + لیست قیمت جدید

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

دیروز بود که در ترنجی مقایسه قیمت محصولات ایران خودرو بهمن ۹۷ در بازار با قیمت کارخانه را داشتیم. در حالی که گفته می شود قیمت خودروهای پیش فروش شده تا تحویل دی ۹۷ افزایش نخواهد داشت اما شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار بهمن ۹۷ هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا لیست قیمت جدید را با هم مرور کنیم.

خودروسازان از این پس قرار است تولیدات خود را افزایش دهند تا قیمت حاشیه بازار کاهش یابد. در همین زمینه، دولت تسهیلات ۴ هزار میلیارد تومانی در اختیار این کارخانه ها قرار می دهد و این خودروسازی ها موظف هستند بخش اعظمی از آن را در اختیار قطعه سازان قرار دهند.

با این اقدام عرضه قطعه افزایش یافته در نتیجه میزان تولید خودرو نیز با افزایش روبرو می شود. از سویی دیگر هم روز گذشته وزیر صنعت گفته که پیش فروش های خودرو موعد تحویل شهریور تا دی ۹۷ شامل افزایش قیمت نمی شود. با این اوصاف خودروسازان ایرانی وارد فاز جدیدی از تولید شده اند و باید به تعهدات خود نیز پاسخگو باشند.

لیست قیمت جدید خودروهای داخلی بهمن ۹۷

گزارش ها از افزایش دو میلیون تومانی قیمت سمند سورن توربو و قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای حکایت دارد. قیمت پژو ۲۰۶ صندوق دار با افزایش قیمت نسبت به روزگذشته مواجه شده و با قیمتی حدود ۷۳ میلیون تومان معامله می شود. قیمت رنو ساندرو اتوماتیک نسبت به روز گذشته گرانتر شده و با افزایش نسبی به بهای معامله ای ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است. رنو تندر ۹۰ که روز گذشته با قیمتی حدود ۸۴ میلیون تومان به فروش رسیده بود، امروز با قیمتی حدود ۸۶ میلیون تومان معامله شده است.

نظر شما درباره قیمت جدید خودروهای داخلی بهمن ۹۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)