حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2019 مشخص شد: ۱۷ اردیبهشت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل یکی از هیجان‌انگیزترین کنفرانس های نرم افزاری است که ابتدای هر سال برگزار می شود. امروز تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2019 مشخص شد و ۱۷ اردیبهشت را برای آن خط بکشید. البته، بد نیست بدانید که این تاریخ با تاریخ کنفرانس بیلد ۲۰۱۹ مایکروسافت همزمان است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اگر شما طرفدار محصولات گوگل هستید، باید از کنفرانس سالیانه “گوگل آی/او” (Google I/O) نیز آگاهی داشته باشید. “گوگل آی / او” یک کنفرانس سالیانه است که بر روی توسعه دهندگان تمرکز دارد و توسط گوگل در سان‌فرانسیسکوی کالیفرنیا برگزار می‌گردد. این کنفرانس دارای جلسات بسیار فنی است. گوگل آی / او از سال ۲۰۰۸ آغاز به کار کرد.

تاریخ کنفرانس مایکروسافت بلید ۲۰۱۹ از حالا لو رفت، ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2019 در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت یا ۷ تا ۹ مه در یک سالن آمفی تئاتر در “شورلاین” مانتین ویو برگزار خواهد شد. این مراسم برای توسعه دهندگان و علاقه مندان به دنیای فناوری به جریان می‌افتد.

گوگل هنوز جزئیات برگزاری این مراسم را اعلام نکرده است. به نظر می‌رسد یکی از گزینه‌های احتمالی که در کنفرانس مطرح خواهد شد، اندروید ۱۰ بوده که با کدنام “اندروید کیو” (Android Q) در دست توسعه است. “اندروید کیو” نسل بعدی سیستم عامل اندروید خواهد بود که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

نام اندروید ۱۰ یا اندروید کیو (Android Q) چه خواهد بود؟

من خوشحال تر می شدم اگر Google I/O 2019 با مایکروسافت بیلد ۲۰۱۹ در یک تاریخ نمی بودند اما گویا اتفاقی است که رخ داده است! نظر شما چیست؟ به نظر اردیبهشت نرم افزارطور باحالی در پیش است!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)