حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سایت خرید بلیط کنسرت جشنواره موسیقی فجر ۳۴ بهمن ۹۷

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | معرفی وب‌سایت، هنر

در ترنجی خواندیم که قیمت بلیط کنسرت جشنواره موسیقی فجر ۳۴ بهمن ۹۷ به تفکیک سالن ها چقدر است اما سوال مهم این است که بلیط کنسرت جشنواره موسیقی فجر ۹۷ را به صورت اینترنتی از کجا بخرید؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سایت های خرید بلیط کنسرت جشنواره موسیقی فجر ۳۴ بهمن ۹۷ را با هم مرور کنیم.

سی و جهارمین جشنواره موسیقی فجر

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر

دو سامانه فروش بلیت اجراهای سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر قیمت بلیط کنسرت‌های به صحنه رفته در تالارهای میزبان این رویداد به تفکیک بخش‌ها را اعلام کردند. این دو سامانه خرید بلیط کنسرت جشنواره موسیقی فجر ۳۴ بهمن ۹۷ از قرار زیر هستند:

خرید اینترنتی بلیط کنسرت سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر بهمن ۹۷ از سایت ایران کنسرت (کلیک کنید)

خرید اینترنتی بلیط کنسرت سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر بهمن ۹۷ از سایت ۳۶۷۰ (کلیک کنید)

قیمت بلیط کنسرت جشنواره موسیقی فجر ۳۴ بهمن ۹۷ به تفکیک سالن ها از قرار زیر است:

تالار وحدت

در تالار وحدت تهران قیمت بلیت‌ها به تناسب جایگاه صندلی‌ها بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان و در تالار رودکی نیز بلیت با قیمت ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که در تالار ایوان شمس تهران قیمت بلیت کنسرت‌ها بین ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

فرهنگسرای نیاوران تهران

قیمت بلیت آثار به صحنه رفته در فرهنگسرای نیاوران تهران نیز بین ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان اعلام شده است. در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران قیمت بلیت‌ها بین ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. قیمت بلیت‌ها در سالن سوره حوزه هنری هم بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

برج میلاد تهران

بخش موسیقی پاپ جشنواره نیز که در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود با قیمت بلیت بین ۳۵ تا ۱۳۰ هزار تومان میزبان مخاطبان خواهد بود. ضمن اینکه بخش نمایش فیلم‌های مستند موسیقی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به صورت رایگان برای علاقه مندان به نمایش در می‌آید.

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری شاهین فرهت ۲۴ تا ۲۹ بهمن با حضور گروه‌های مختلف موسیقی برگزار می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)