حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تیزر آخرین فصل Game Of Thrones را ببینید: سردابه وینترفل

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، سریال

دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم فصل هشت گیم آف ترونز (Game Of Thrones)‌ فروردین ۹۸ رسما پخش می شود. یک هفته پیش نیز از لا به لای تیزر HBO برای سریال های دیگرش، صحنه ای از فصل هشت گیم آف ترونز اتحاد وینترفل با کلیسی را نشان می داد. امروز اما اولین تیزر آخرین فصل Game Of Thrones با عنوان “سردابه وینترفل” منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را ببینیم و تاریخ دقیق انتشار فصل هشت Game Of Thrones را روی تقویم تیک بزنیم.

سردابه وینترفل از قسمت اول فصل Game Of Thrones به نمایش در‌ آمده است و یکی از المان های قدیمی سریال محبوب گیم آف ترونز است. می دانیم که اینجا مقبره بزرگان شمال است و حالا که جان اسنو، سانسا و آریا استارک در آن قدم می زنند و یادی از بزرگان خود می کنند ناگهان در انتهای سردابه مجسمه خود را می بینند و این یعنی …؟ ناگهان شعله خاموش می شود، رد پای زمستان پررنگ تر شده و جان و آریا دست به شمشیر می شوند!

این وعده آغاز آخرین فصل Game Of Thrones با هیجان ویژه را می دهد و قرار است هشت قسمت دو ساعتی جذاب را شاهد باشیم.

تاریخ دقیق انتشار فصل هشتم گیم آف ترونز (Game Of Thrones)

طبق اعلام رسمی HBO تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ مصادف به ۲۵ فروردین ۹۸ آخرین فصل از سریال Game Of Thrones منتشر خواهد شد. منتظر این سریال هستید؟ نظر شما درباره اولین تیزر از فصل آخر گیم آف ترونز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abolfazlbt

اخ اخ چه شود یعنی ترکوند با این تیزیر

maysamsolid

سیناجون فصل آخر 6 قسمته

maysamsolid

خیلی وقته که بصورت رسمی اعلام شده 6 اپیزوده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)