حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تم تاریک کروم ویندوز به زودی ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | نرم افزار

خیلی از نرم افزارهای حرفه ای که کاربر آن مدت رمان زیادی را با آن سپری می کنند، تم تاریک دارند. از محصولات ادوبی بگیرید تا نرم افزارهای ویرایش فیلم مواردی هستند که تم تاریک پیش فرض دارند. گوگل کروم نرم افزاری است که همزمان با آغاز سیستم عامل من باز شده و همزمان با خاموش شدنش بسته می شود پس قطعا من درخواست تم تاریک گوگل کروم را دارم! و حالا خبر خوش برای من و اگر شما هم آرزوی من را دارید: تم تاریک کروم ویندوز به زودی ارایه می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

حالت غیرپایشی گوگل کروم

حالت غیرپایشی گوگل کروم

اگر اهل کنترل+شیفت+ان زن‌ها باشید می دانید که گوگل کروم در حالت Incognito، حالت ناشناس یا حالت غیرپایشی یک تم تاریک مناسب دارد که دلبری می کند. این تم را در تصویر بالا می بینید. حال قرار است که گوگل کروم نسخه ویندوز هم در حالت عادی حالت تم تاریک داشته باشد.

می گوییم گوگل نسخه ویندوز “هم” چون حدودا یک ماه پیش بود خبر از ارایه گوگل کروم با تم تاریک برای مک آمده بود و حالا این ویژگی برای نسخه ویندوز در دست اقدام است.

البته که گوگل کروم فروشگاه قالب های گرافیکی دارد و شما می توانید تم های تاریک و تیره را از آن دانلود کنید اما تجربه نشان داده که خروجی تم های تاریک خود شرکت ها یکپارچه تر و بهتر است. ما بی صبرانه منتظر ارایه این تم تاریک گوگل کروم هستیم، شما چطور؟

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

من عاشق تم های تاریک هستم برای کسانی مثه من که دچتر خشکیه چشم هستند بسیار کاربردیه

CAPCOM

عاشق تم های تاریک هستم برای کسانی مثه من که دچار خشکیه چشم هستند بسیار کاربردیه

ahmad

خیلی مهم بود برام این خبر چون من فقط با تم های تاریک حال میکنم کاش واسه اندروید بده چون بیشتر با اون وبگردی میکنم

Peiman

تم مشکی واقعا عالیه👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)