حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تم تاریک گوگل کروم موبایل را همین الان تجربه کنید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آموزش و راهنمایی، اپلیکیشن

احتمالا شما هم منتظر تم تاریک گوگل کروم موبایل هستید. اگر هر مثل ما از این دسته کاربران هستید خبر نسبتا خوبی برای شما دارم. شما می توانید تم تاریک گوگل کروم موبایل را همین الان تجربه کنید اما در این تجربه نقص هایی هم وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تم تاریک گوگل کروم موبایل

تم تاریک کروم موبایل

تم تاریک کروم موبایل

قابلیت Dark Mode به زودی به نسخه اصلی کروم اضافه می‌شود ولی در حال حاضر در نسخه کروم قناری قرار داده شده است. در این مطلب به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

اگر می‌خواهید حالت تاریک (Dark Mode) نسخه اندروید کروم را فعال کنید، انجام این کار خیلی راحت است. از این هفته، نسخه قناری کروم به قابلیت حالت تاریک مجهز می‌شود. این قابلیت هنوز به حالت ایده‌آل نرسیده و ممکن است در همه صفحات وب به خوبی کار نکند، اما در حال حاضر آن قدر خوب است که بتوانید از آن استفاده کنید. برای شروع ابتدا باید نسخه قناری کروم را دانلود کنید. پس با ما همراه باشید.

دانلود کروم قناری از گوگل پلی

مرورگر Chrome Canary در دسترس همه کاربرانی قرار دارد که با قوانین و مقررات این اپلیکیشن موافق باشند. ولی این مرورگر چیزی نیست که مثلا برای انجام امور بانکی خود بخواهید از آن استفاده کنید.

کروم قناری نرم‌افزاری با تمرکز بر جنبه‌های توسعه‌دهندگی است. اگر تا به حال کدنویسی نکرده‌اید یا با این مقوله آشنایی ندارید، شاید بهتر باشد که به سراغ این اپلیکیشن نروید. اما اگر از کمی چالش و هیجان بدتان نمی‌آید، می‌توانید این مرورگر را آزمایش کنید.

نکته: هرچند کروم قناری در سه پلتفرم برای دانلود قرار داده شده است، اما فقط نسخه اندروید این اپلیکیشن از حالت تاریک پشتیبانی می‌کند.

اگر می‌خواهید نسخه‌های اولیه مرورگر محبوب کروم را امتحان کنید، به صفحه Chrome Canary بروید و نسخه اندروید آن را دانلود کنید.

پس از نصب، عبارت زیر را در نوار آدرس مرورگر وارد کرده و اینتر بزنید:

chrome://flags/#enable-android-web-contents-dark-mode

در این صفحه گزینه اول را تپ کنید و سپس از سه گزینه بالا، Enabled را برگزینید.

تم تاریک کروم موبایل متاسفانه منو تاریک و آدرس بار تاریک ندارد و این ها برای من اهمیت داشت. این نسخه در حقیقت سعی می کنند وب سایت مورد نظر شما را تاریک کند که گاهی این کار را بد انجام می دهد. نمونه خروجی آن را در تصویر دوم این مطلب برای ترنجی می بینید.

نظر شما چیست؟ آن را تجربه کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pedram_01

چه مرورگر خوبی بود نصب کردم . خبر نداشتم کروم یک نسخه دیگ هم داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)