حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تم سیاه گوگل کروم دسکتاپ

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | آموزش و راهنمایی

شاید شما هم از طرفداران تم سیاه نرم افزارهای پرکاربرد باشید، به هر حال چشم کاربر در این حالت راحت تر است و وقتی یک نرم افزار را به تناوب استفاده می کنید، این اتفاق احتمالا این علاقه بیشتر هم بشود. گوگل کروم یکی محبوب ترین مرورگرهای بازار است و امروز می خواهیم در ترنجی دانلود تم سیاه گوگل کروم دسکتاپ را به شما آموزش بدهیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

تم سیاه گوگل کروم

تم سیاه گوگل کروم

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم تم تاریک کروم ویندوز به زودی ارایه می شود. آن جا خواندیم که اگر اهل کنترل+شیفت+ان زن‌ها باشید می دانید که گوگل کروم در حالت Incognito، حالت ناشناس یا حالت غیرپایشی یک تم تاریک مناسب دارد که دلبری می کند. این تم را در تصویر بالا می بینید. حال قرار است که گوگل کروم نسخه ویندوز هم در حالت عادی حالت تم تاریک داشته باشد.

می گوییم گوگل نسخه ویندوز “هم” چون حدودا یک ماه پیش بود خبر از ارایه گوگل کروم با تم تاریک برای مک آمده بود و حالا این ویژگی برای نسخه ویندوز در دست اقدام است. البته که گوگل کروم فروشگاه قالب های گرافیکی دارد و شما می توانید تم های تاریک و تیره را از آن دانلود کنید

این تم سیاه گوگل کروم با الهام از حالت تیره Incognito طراحی شده است و شخصا آن را بسیار دوست دارم. اما چطور می توان ظاهر گوگل کروم را به این تم سیاه جذاب Chrome کامپیوتر تغییر داد؟ خیلی ساده!

با کلیک روی لینک زیر می توانید تم تاریک گوگل کروم دسکتاپ را دانلود کرده روی مرورگر خود اعمال کنید:

دانلود تم تاریک گوگل کروم کامپیوتر

تم سیاه گوگل کروم

تم سیاه گوگل کروم

اگر این تم سیاه گوگل کروم کامپیوتر را دانلود کردید و روی مرورگر خود اعمال نمودید حتما نظر خود را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید لینک کوتاه این مطلب را برای دوستانی که فکر می کنید این آموزش ساده و کوتاه برای آن ها می تواند مفید باشد، بفرستید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil xperai1

واسه اندرویدم بیاد خیلی جالب میشه کلا تم تیره مخصوصا تو شب خیلی کاربردیه

Pouya

اقای ع.طا یی خبری در مورد اینکه واسه اندروید میاد یا ن نیومده؟امیدوارم بیاد ، بیاد خیلی خوب میشه
خودتون احتمال میدید میاد یا ن؟

pedram_01

Pouya جان سلام شما مگه گلکسی اس 9 ندارید ؟ تو اپدیت اندروید 9 این قابلیت برای گوشی شما اراعه شده

Pouya

پدرام جان میدونم نایت مود رو منتها گوگل کروم رو که تمشو مشکی نمیکنه تو برنامه های گوشی فقط اونا که مال خود سامه تمشون مشکی میشه مثل سامسونگ اینترنت و….
گوگل کروم همون تم قبلشو داره
منم کلا عادت کردم به گوگل کروم اگه این تم سیاه برای اندرویدم بیاد خوب میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)