حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ وان پلاس ۵ و وان پلاس 5T رسما عرضه شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 9، وان‌پلاس

وان پلاس که فقط پرچمدار تولید می کند پس از ارایه وان پلاس 6T با اندروید ۹ و آپدیت اندروید ۹ وان پلاس ۶ حالا نوبت به ارایه آپدیت اندروید ۹ پرچمدارهای ۲۰۱۷ این شرکت است. یک هفته پیش بود که آپدیت اندروید ۹ آزمایشی وان پلاس ۵ و وان پلاس ۵T ارایه شد و آپدیت اندروید ۹ وان پلاس ۵ و وان پلاس 5T به صورت رسمی عرضه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ وان پلاس ۵ و وان پلاس 5T

آپدیت اندروید ۹ وان پلاس ۵ و وان پلاس 5T

آپدیت اندروید ۹ وان پلاس ۵ و وان پلاس 5T با حجم ۱.۷۴ گیگابایت به صورت رسمی برای کاربران این دو پرچمدار ۲۰۱۷ وان پلاس ارایه شده است. این آپدیت رابط کاربری جدید Oxygen OS 9 را وان پلاس ۵ و وان پلاس 5T اضافه خواهد کرد. همانند آن چیزی که در لیست تغییرات وان پلاس ارایه شده می بینیم که ژست های حرکتی وان پلاس به وان پلاس ۵ اضافه نمی شود و وان پلاس 5T دستگاهی است که به این ویژگی مجهز خواهد شد.

علاوه بر وصله امنیتی ماه دسامبر اندروید شاهد اضافه شدن Gaming mode 3.0 نیز هستیم که مدیریت نوتیفیکیشن را در حین بازی انجام می دهد. همچنین حالت DND یا همان مزاحم نشوید با تنظیمات قابل تغییر توسط کاربر ارایه می شود.

در دوربین نیز همگام سازی با سیستم گوگل لنز انجام شده تا به وسیله آن اطلاعاتی را از اشیا و مکان های پیش روی دوربین موبایل شما یا اسکن بارکد را انجام دهد. به نظر می رسد وان پلاس کار بزرگی انجام داده و وان پلاس ۵ را که هم دوره گلکسی اس ۸ بود به اندروید ۹ آپدیت کرده است، چیزی که سامسونگ بیش از ۲ ماه دیگر انجام خواهد داد!

نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت اندروید ۹ وان پلاس چیست؟ بد نیست بدانید تمام این دستگاه ها در پروژه تربل گوگل بودند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

فکر کنم سامسونگ جز پروژه تربل گوگل نبوده بخاطره همین آپدیت ها دیرتر انجام شدند
درپست مربوط به (پروژه تربل گوگل) هم این مورد ذکر شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)