حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا قیمت موبایل منعطف سامسونگ ۱۸۰۰ دلار است؟

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

ما در ترنجی درباره قیمت موبایل منعطف سامسونگ صحبت کرده ایم و قیمت های عجیب و غریب و گران قیمتی را شاهد بودیم. سوال وجود دارد که چرا باید این قیمت را برای آن بپردازیم؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم چرا قیمت موبایل منعطف سامسونگ ۱۸۰۰ دلار است؟

این ریز قیمت های قطعات گلکسی F در مقایسه با گلکسی A9+ و آیفون Xs مکس است که طبق گزارش موسسه کره ای CGS-CIMB منتشر شده است. همانطور که می بینید با احتساب حاشیه سود ۶۵ درصد (بر اساس قیمت قطعات صرف) قیمت موبایل منعطف سامسونگ به ۱۸۰۰ دلار می رسد. گران بودن قطعات و تلاش برای حفظ حاشیه سود سبب قیمت بالای موبایل منعطف سامسونگ است.

بر اساس نمودار بالا انتظار می رود که تا سال ۲۰۲۲ قیمت کلی موبایل های منعطف کاهش پیدا کند اما این کاهش خیلی چشمگیر نیست. به هر حال کاهش قیمت به دلیل تولید انبوه از جمله مواردی است که کاملا قابل انتظار بوده و پیش بینی آن سخت نیست.

با توجه به این موارد اگر موبایل منعطف می خواهید نباید به این زودی ها انتظار داشته باشید که قیمت ها ارزان شود یا اتفاق دیگری بیفتد، بلکه ضمن دعا برای گران تر نشدن دلار (!) باید درآمد خود را افزایش دهید و یا سقف هزینه کردن برای موبایل هوشمند را افزایش دهید.

نظر شما چیست؟ برای موبایل منعطف اینقدر هزینه می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

رسما داره فقط پول برند می گیره چه خبره 65 درصد سود!!!

Farcry

البته اگه انصاف رو رعایت کنیم میبینم سامسونگ خیلی براش زحمت کشیده.10 سال زمان گذاشته و میلیاردها دلار هزینه کرده تا بتونه به این تکنولوژی که هیچ شرکتی بهش نرسیده دست پیدا کنه.

chalton

خدا سایه مسئولین کشور رو بالای سرمون نگه داره ایشالا در اینده وصع اقتصادی هم خوب میشه که 1800 دلار واسمون گولی نمیشه.زنده باد ایران زنده باد مسئولین.

Mehrdad77

سلام اقای عطایی لینکی که تو کانالتون واس این مطلب گذاشتین اشتباهه
toranjti !!!!

علی شیخ زاده

اما من فکر میکنم نه خیلی زود اما مدتی بعد حتی میانرده منعطف هم توسط چینی ها معرفی میشه

Pouya

خب دیگه وقتی یه اتفاقی مثل انقلاب یا حداقل شبیه به یه انقلاب تو صنعت موبایل رخ میده قیمت خیلی میره بالا الان اولین موبایل ک باید یه روز میزدیش شارژ تا ۱۰ دقیقه باهاش صحبت کنی ۲۰۰۰ دلار بود!حالا اینکه در حد اون انقلاب نیست ولی اینجور حرکتا و اتفاقات قیمتو میبره بالا متاسفانه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)