حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب اکسپریا ایکس زد ۴ لو رفت و دوربین سه گانه سونی بار دیگر تایید شد

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سونی، شایعات

اولین رندر از اکسپریا ایکس زد ۴ حدودا دو هفته پیش منتشر شد که دوربین سه گانه نیز روی آن مشخص بود. در حقیقت روی آن همه چیز مشخص بود، از حسگر اثرانگشت روی لبه دستگاه بگیرید تا نسبت تصویر ۲۱:۹ نمایشگر که به نظر می رسد در سال ۲۰۱۹ راهبرد سونی برای نمایشگرهای کم حاشیه اش هست. یک هفته پس از آن قاب اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) طراحی لو رفته را تایید کرد. امروز دوباره قاب اکسپریا ایکس زد ۴ لو رفت و دوربین سه گانه سونی بار دیگر تایید شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کمی بیشتر درباره پرچمدار جذاب سال ۲۰۱۹ سونی صحبت کنیم.

قاب اکسپریا ایکس زد ۴

قاب اکسپریا ایکس زد ۴

این نماهای پشت و لبه های کناری اکسپریا ایکس زد ۴ است که با قاب آن لو رفته است. طراحی خاص سونی درباره قرار گرفتن کلیدها کنترلی دستگاه اینجا هم دیده می شود. سمت چپ اکسپریا ایکس زد ۴ کاملا خالی  و سمت راست آن از دکمه شاتر، دکمه قفل، حسگر اثرانگشت و دکمه تنظیم حجم صدا مملو است. خیلی خوب است که سونی به عنوان تنها باقی مانده طراحی مفید روزهای قدیم، دکمه شاتر دوربین را حفظ کرده است.

روی قاب پشتی دوربین سه گانه اکسپریا ایکس زد ۴ را می بینیم که فلاش و احتمالا فوکوس لیزری بالای آن قرار دارد. همانطور که شما هم حتما حس کرده اید، اکسپریا ایکس زد ۴ خیلی کشیده است و این به دلیل نسبت تصویر ۲۱:۹ است که به نظر می رسد در اکثر موبایل های سونی در سال ۲۰۱۹ استفاده شود. پیش از این دو میان رده لوکس، اکسپریا ایکس ای 3 اولترا (Xperia XA3 Ultra) و اکسپریا ایکس ای ۳ نیز با همین نسبت نمایشگر لو رفته بودند.

همچنین در یک شایعه بسیار امیدوارکننده خواندیم که اکسپریا ایکس زد ۴ با نسبت تصویر ۲۱:۹ برای نمایشگر ۲۴۰ هرتز ۶.۵ اینچی و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری گزارش شده است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید اکسپریا ایکس زد ۴ می تواند رنگی بر روزهای تیره سونی موبایل بزند؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

‘گوشی خوبی می شه فکر کنم ولی مشکل سونی اینه از ترند های روز پیروی نمی کنه من گوشی بعدیم حتما سنسور اثر انگشت درون صفحه باید داشته باشه پس سونی از گذینه هام خارج می شه اگه این رندر راست باشه.

mostafa3

جا سیم‌کارت و مموری هم بین دکمه پاور و شاتر دوربین قرار گرفته
هر چی داشته سمت راست گذاشته ?

نیما عرفانی

به شخصه نمایشگاه MWC 2019 که در اسفندماه برگزار میشه برام هیجان انگیزه
با پرچمدارای سونی، سامسونگ و شیائومی و شاید نوکیا و الجی هم مراسم داشته باشن
ایکس زد 4 سونی هم گوشی جذابی میشه ، باید دید مکانیزم دوربیناش چیه اما احتمالش زیاده که در کنارش نسخه ی پریمیوم هم معرفی کنه با نمایشگر 4K اولد.

Phanosesabz

شاید الجی مراسم داشته باشه مگه می شه که الجی مراسم نداشته باشه حتما منظورت به سامسنگه دیگه؟

mostafa3

خدا کنه سنسور سوم سیاه سفید نباشه اولترا واید باشه
با اینکه دیگه توان خرید میانرده هم نداریم دیگه

CAPCOM

تا زمانی که سامسونگ و هواوی تو بازارن نقش بقیه برندها کم رنگه

Phanosesabz

اینم نظر یه نابغه

سه تا دوربینی که اندازه یه دوربین آیفون Xr هم نخواهد شد، ببینین کی گفتم

Hamidrs

Xrی که دوربینش رو خود سونی طراحی کرده رو میگی دیگهههه :))))))

BeFair

ببینیم سونی چه دیدی به دوربین سه گانه داره

علی شیخ زاده

و بالاخره حرکت بموقع سونی ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)