حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش انتشار عکس در اینستاگرام به صورت خصوصی و برای جمع خاصی از دوستان

اینستاگرام فضای بسیار دوست داشتنی است که گاهی اوقات می تواند شما را آزار بدهد! مثلا تصور کنید برخی صفحات عمومی را دنبال کرده اید و اتفاقا به آن ها اجازه دنبال کردن خود را داده اید. بدین صورت صفحه شما اگر هم خصوصی باشد اما همچنان برخی کاربران ناخواسته تصویر خصوصی شما را می بینینند. حال اینکه آیا مکان انتشار عکس خصوصی اینستاگرام هست یا نه صحبتی است که خود جای بحث دارد اما گاهی اوقات هم هست شما درجه صمیمیت متفاوتی با کاربران خود دارید و دوست دارید یک عکس از جمع صمیمی را به اشتراک بگذراید اما باقی دوستان شما آن را نبینند! خب به لطف قابلیت انتشار عکس در اینستاگرام به صورت خصوصی و برای جمع خاصی از دوستان این امکان فراهم شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آموزش انتشار عکس در اینستاگرام به صورت خصوصی و برای جمع خاصی از دوستان را با هم ببینیم.

ابتدا باید بگوییم که قابلیت Share With Close Friend یا به قول ما انتشار عکس در اینستاگرام به صورت خصوصی و برای جمع خاصی از دوستان هنوز روی همه حساب های کاربری اینستاگرام فعال نشده است پس اگر این قابلیت را روی حساب کاربری خود نمی بینید، تعجب نکنید و کمی صبر داشته باشید تا به شما هم اضافه شود. توجه کنید که اضافه شدن این قابلیت لزوما مربوط نسخه نرم افزار اینستاگرام شما ندارد و به صورت درون شبکه ای به برنامه اضافه می شود.

قابلیت انتشار خصوص عکس در اینستاگرام

قابلیت انتشار خصوص عکس در اینستاگرام

بسیار خوب این کار خیلی راحت است. اگر قابلیت مذکور به حساب کاربری اینستاگرام شما اضافه شده باشد، وقتی روی صفحه اصلی پروفایل خود هستید، بالا و سمت راست، درست کنار آیکون های مطالب ذخیره شده، یک لیست ستاره دار می بینید. این لیست دوستانی هستند که می توانند تصاویر شخصی شما را ببیبنند. روی این لیست تپ کنید تا باز شود. در ابتدا شما هیچ دوستی را در این لیست ندارید و می توانید با جستجوی نام دوستان خود، آن ها را به این لیست اضافه کنید.

قابلیت انتشار خصوص عکس در اینستاگرام

قابلیت انتشار خصوص عکس در اینستاگرام

پس از اضافه کردن دوستان خود به لیست دوستان نزدیک می توانید روی Done تپ کنید تا این لیست ساخته شود. سپس برای این که تصویر منتشر شده توسط شما فقط برای دوستان نزدیک تان نمایش داده شود، در هنگام انتشار تصویر، تیک انتشار برای دوستان نزدیک را بزنید:

قابلیت انتشار خصوص عکس در اینستاگرام

قابلیت انتشار خصوص عکس در اینستاگرام

بدین صورت تصویری که منتشر می کنید فقط برای آن دسته از مخاطبینی که می خواهید نمایش داده می شود و دیگر کاربران نمی توانند آن را ببینید. بدین صورت حریم خصوصی شما بهتر مدیریت می شود اما به صورت کلی بد نیست یادآور شویم که فضای شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن موارد خیلی خصوصی نیست که نیاز به این همه داستان (!) داشته باشد ولی به هر حال قابلیت دوستان نزدیک اینستاگرام به نظر ما قابلیت مفیدی است.

اما قوانین لیست دوستان نزدیک اینستاگرام چیست؟

قابلیت انتشار خصوص عکس در اینستاگرام

قابلیت انتشار خصوص عکس در اینستاگرام

1- خب ابتدا اینکه شما مشخص می کنید چه کسانی می توانند عکس های خصوصی یا استوری شما را ببیند.

2- اینستاگرام در صورت اضافه کردن اشخاص توسط شما به این لیست به آن ها نوتیفیکیشن می دهد اما اگر آن ها حذف کنید یا دوباره اضافه کنید هیچ نوتیفیکیشنی به آن ها داده نمی شود.

3- افرادی که درون لیست شما باشند فقط می دانند که درون لیست هستند اما درباره باقی لیست باید گفت که فقط شما قادر خواهید بود این لیست را ببینید!

نظر شما درباره قابلیت دوستان نزدیک اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

خیلی خوبه،واسه منکه هنوز نیومده ندیدم کسیم بگه،اولین بار تو ت،رنجی خوندم،بنظرم لازم بود.

امروز یه تغییری هم در بخش کامنت ها داد. کامنت هایی که لایک زیاد بخوره یا کامنت زیادی به اون کامنت زده بشه، میاد اول. البته ظاهرا یه حالت انتخابی داره که تعیین کنی که کامنت های تاپ ها اول نشون داده بشه یا کامنت های جدید.
خلاصه یکم سردرگم میکنه آدمو. چون من هنوز گزینه اش رو پیدا نکردم.

BeFair

مرررسی ترنجی
ایول واقعا پیشرو هستی

Alireza1995

خوب این گزینه کی فعال میشه. معلومه

Peiman

یکی از بهترین قابلیت هایی که برای اینستا در چند وقت اخیر اضافه شده

Faraz

چه فایده ای داره وقتی نوتیفیکیشن میره برای کسایی که ادد کردی خیلی بد هست این کاش نمیرفت برا اونا

Mortazavi

عالی بود درود بر شما

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)