حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ پلاس با رابط کاربری One UI به صورت آزمایشی در کره جنوبی منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

چهار روز پیش در ترنجی خواندیم که آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ به صورت آزمایشی ۲۴ آبان عرضه می شود. قرار بود این آپدیت با رابط کاربری One UI ارایه شود. حالا امروز ۲۴ آبان است و آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ پلاس با رابط کاربری One UI به صورت آزمایشی در کره جنوبی منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹

آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹

آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ به صورت آزمایشی با رابط کاربری One UI در کره جنوبی عرضه شده است. حجم این آپدیت ۱.۶ گیگابایت است و تغییرات زیادی را به پرچمدار ۲۰۱۸ سامسونگ اضافه می کند.

جزییات لیست تغییرات آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ با رابط کاربری One UI به زبان کره ای است و خیلی جزییات آن مشخص نیست اما مشخص است که درباره سامسونگ دکس (Samsung Dex)، سامسونگ هلث (Samsung Health) و صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) پیشرفت هایی وجود دارد.

درباره سامسونگ دکس (Samsung DEX) پس از آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ پیشرفت ویژه قابل ذکر را می توان بدون نیاز شدن به داک عنوان کرد و حالا فقط با یک کابل USB Type C به HDMI می توانید از آن استفاده کنید.

برخی از نرم افزارهای پیش فرض نیاز به آپدیت از فروشگاه نرم افزاری اختصاصی سامسونگ یعنی گلکسی اپ را دارند. برای مثال نرم افزار Samsung Pay با طراحی جدید کارت ها را نشان می دهد و یا My file به شما کمک می کند حافظه داخلی خود را خالی کنید، شبیه به نرم افزار File گوگل.

هنوز درباره ارایه رسمی و نهایی اندروید ۹ گلکسی اس ۹ خبری منتشر نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Komeil

گوشیم ک اس۹پلاس تک سیم کارت

Komeil

اقای عطایی من اون فایل رام رو ک دادید دانلود کردم با برنامه اودین هم نصب کردم اما بعد از نصب پلی استورم نیومده بالا نیستش اصلا و فینگر اسکنر هم داخل تنطیمات نیست کلا من الان داخل تنظیمات گوشی گزینه بازگشت ب کارخانه رو ندارم نمیتونم ریست کنم و قفل برای گوشیم بذارم.
بعد از اون دوباره رام فایل آلمان رو دانلود کردم و نصب کردم ولی بازم پلی استور و تنظیمات قفل گوشی نیومد حتی الان رفتم پاساژ چهارسو و علالدین کسی بلد نبود درستش کنه
میشه بگید باید جکار کنم الان من پلی استور ندارم از همه مهمتر تنظیمات قفل هم داخل نیستش کلا
اگ لطف کنید کمکم کنید خیلی ممنون میشم

Komeil

ممنونم ایمیل دادم

Komeil

فکر کنم ایمیلون اشتباهه اقای عطایی چون ارسال نمیشه

Komeil

ایمیل من اینه اقای عطایی
komeilnaqavi@gmail.com

Naranj

سامسونگ میخواد اولا اپدیت دهیش رو متحول کنه در ثانی میخواد از اندروید پایه متمایزتر بشه، دمش گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)