حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری موبایل های ۲۰۱۸ اپل و گوگل کمتر از موبایل ۲۰۱۷ آن‌هاست

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | عمر باتری

در حالی که همه شرکت ها مدعی هستند هر سال عمر باتری موبایل های آن ها بهتر شده است اما حقیقت این است که نه تنها کاربران برتری ویژه را احساس نمی کنند بلکه حتی مقدای پسرفت را هم شاهد هستیم. طبق گزارشی از واشنگتن پست می شنویم که عمر باتری موبایل های ۲۰۱۸ اپل و گوگل کمتر از موبایل ۲۰۱۷ آن‌هاست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

عمر باتری موبایل ها

عمر باتری موبایل ها

این تست باتری واشنگتن پست است و طبق آن پرچمدارهای ۲۰۱۸ اپل و گوگل نسبت به نسل قبلی خود پسرفت داشته اند. هر نماینده های گوگل و اپل با پرچمدار نسل قبل خود یک سال تفاوت بازه زمانی دارند اما پرچمدار نسل قبل سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس حدودا ۶ ماه با گلکسی نوت ۹ فاصله دارند که شاهد ارتقا بسیار قابل توجه در عملکرد باتری گلکسی نوت ۹ نسبت به آن ها هستیم.

در مقابل پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال عمر باتری بهتری نسبت به پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال دارند و همین داستان درباره آیفون های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ اپل وجود دارد. آیفون ۸ پلاس عمر باتری بهتری نسبت به آیفون Xs مکس و آیفون ۸ عمر باتری بهترین نسبت به آیفون Xs دارند. بهترین عمر باتری در بین آیفون های ۲۰۱۸ از نگاه واشنگتن پست آیفون Xr است.

خب خب خب! می دانم که تست باتری های مختلفی از مراجع مختلف را در ترنجی با هم دیده ایم، همه آن ها را می توانید در لینک زیر دوباره مرور کنید:

تست عمر باتری

در آخرین تست ما دیدیم که عمر باتری آیفون Xr اصلا خوب نیست! ببینید موضوع این است که مراجع مختلف روش های مختلفی برای تست دستگاه ها دارند و عموما باید نتیجه کلی شبیه به هم باشد اما در این مورد کاملا متفاوت است. به صورت کلی اگر به هدف این مقایسه بپردازیم، یعنی اینکه عمر باتری موبایل های جدید سال ۲۰۱۸ نسبت به موبایل های سال ۲۰۱۷ کمتر است، نتیجه گیری صحیحی است و بیراه نیست. دلایل مختلفی وجود دارد، افزایش رزلوشن، روشنایی، قدرت، کاهش حجم باتری برای فضای بیشتر در دستگاه یا ضخامت کم و امثال این موارد موضوعاتی است که سبب می شود عمر باتری کاهش پیدا کند.

به صورت کلی ما در ترنجی به شما توصیه می کنیم در خرید موبایل خود به سرعت شارژ شدن سریع تر بیشتر توجه کنید و سپس یک پاوربانک ۱۰ یا ۲۰ هزار میلی آمپر شارژ سریع بخرید تا این معضل حل شود! نظر شما چیست؟ سه بررسی جذاب دیگر درباره عملکرد عمر باتری موبایل ها در مراجع مختلف وجود دارد که توصیه می کنم آن ها را یک بار دیگر از لینک های زیر مرور کنید:

بیشتر بخوانید: افزایش عمر باتری موبایل از سال 2010 تاکنون حدودا 100٪ بوده است

بیشتر بخوانید: بهینه ترین عمر باتری موبایل

بیشتر بخوانید: افزایش عمر باتری گوشی موبایل در سال 2017

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

در خرید موبایل خود به سرعت شارژ شدن سریع تر بیشتر توجه کنید

با اين قسمت مخالفم،من فست شارژ رو غير فعالش كردم چون دوست ندارم باتري گوشيم به يك سال نرسيده دچار افت كارايي بشه?

BeFair

البته معمولا تا ۱۸ ماه کاریش نمیشه ولی کار خوبی کردی، وقتی لازم داری روشن کن

BeFair

به نظر من پاوربانک بهترین رفع مشکله

جونم آیفون Xr اون بالای سر گوشی های ۱۰۰۰ دلاری ۴۰۰۰ میلی آمپری :))))

علی شیخ زاده

آخر معلوم نیست شارژ دهی آیفون ۱۰ آر خوبه یا بد?

علی شیخ زاده

https://youtu.be/3_y8BGOP-vw

اینم یه باتری تست دیگه که خلاف این نمودار رو ثابت میکنه ایفون ۱۰ اس مکس باتری بهتری داره و ایفون ۱۰ ار کمتر!
البته میشه گفت شاید شیوه مقایسه واشنگتن پست متفاوت باشه ولی بازم اینقدر تفاوت عجیبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)