حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods با قیمت ۱۱۵ دلا عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر، لوازم جانبی

دیروز در مراسم ۹ آبان آنر شاهد معرفی آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) و آنر واچ (Honor Watch) بودیم. در این مراسم یک تبلت ارزان و یک هندزفریی کاملا بی سیم گران (!)‌ معرفی شده است که حالا می خواهیم در این مطلب به هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods که یک مدل پرو هم دارد، بپردازیم. با ترنجی همراه باشید.

هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods

هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods

به یاد دارید که پیش از معرفی هوآوی میت ۲۰ پرو شاهد شایعه ای بودیم که می گفت هندزفری Huawei FreeBuds 2 Pro با قرار گرفتن روی Mate 20 پرو به صورت بی سیم شارژ می شود. این اتفاق رخ نداد ولی آنر هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods با قیمت ۱۱۵ دلا عرضه خواهد کرد، هندزفری که کاملا مشابه همان چیزی است که هوآوی باید معرفی می کرد! هندزفری های آنر فلای پادز (Honor Plypods) و آنر فلای پادز پرو (Honor Flypods Pro)‌ دو هندزفری جدید این شرکت هستند که خیلی شبیه به اپل ایرپادز به نظر می رسند.

هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods با بلوتوث ۵.۰ به موبایل شما متصل خواهد شد و گواهی IP54 دارد که خیال شما را از مقاومت در برابر تعرق در حال ورزش راحت می کند. با این هندزفری می توانید به تماس ها پاسخ بدهید، کنترل پخش موزیک را داشته باشید و دستیار هوشمند YoYo آنر را فعال کنید. باتری ۴۲۰ میلی آمپری حداقل تا ۳ ساعت دوام خواهند آورد و تا ۲۰ ساعت با شما خواهند بود که به نظر ما خیلی کم به نظر می رسد! شما می توانید کیس هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods را با پورت Type C یا به صورت بی سیم شارژ کنید که این انتخاب خوبی است!

فناوری BoneID هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods پرو قابل توجه است

نکته جالب درباره هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods پرو این است که فناوری BoneID را ارایه می کند (چقدر شبیه به TouchID و FaceID) که در آن هندزفری با شناسایی صدای شما و الگوی صدای استخوان می تواند هویت شما را احراز کرده و امنیت آن آنقدر بالاست که برای پرداخت ها هم استفاده می شود و این قابل توجه است.

قیمت هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods برابر ۱۱۵ دلار و مدل پرو تقریبا ۳۰ دلار گران تر و به قیمت ۱۴۳ دلار فروخته می شود. نظر شما چیست؟ از ایرپادهای ۱۶۰ دلاری اپل بهتر به نظر می رسند؟ فناوری BoneID نظر ما را به خود جلب کرد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

و وقتی که همه محصول ۲ سال پیش اپل رو کپی می کنن و افتخار می کنن

BeFair

رنگی ترنجی طورش باحاله

BeFair

خیلی جالب بود فناوری BoneID

علی شیخ زاده

اینا در کنار انر مجیک ۲ میشن حدود ۶۵۰ دلار رو هم?
حتما فروش بالایی تجربه میکنه البته اگه تولید انبوه بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)