حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک 2 با دوربین سه گانه لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، شایعات

یک ماه پیش بود که خواندیم آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) با طراحی شبیه به Oppo Find X و کایرین 980 به زودی معرفی می شود. یک هفته پیش نیز تاریخ معرفی آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) رسما اعلام شد و 9 آبان یعنی یک روز پس از مراسم اپل و حالا دو روز پس از مراسم وان پلاس! امروز اما با انتشار تصویری از پشت دستگاه، آنر مجیک 2 با دوربین سه گانه لو رفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، دو موبایل با دوربین سه گانه و طراحی کلی هوآوی طور مشخص است. طراحی دوربین سه گانه این دو دستگاه شبیه به هوآوی پی ۲۰ پرو است. روی یکی از این دستگاه ها لوگو آنر مشخص است اما روی دستگاه دیگر که دقیقا شبیه به همان است، لوگو عجیب «ایفل» به معنی همان برج ایفل دیده می شود. شاید این دستگاه نسخه خاصی از موبایل جدید آنر باشد. عجیب تر اما این است که زیر دوربین سه گانه عبارت Dual camera یا دوربین دوگانه مشخص است.

اما این موبایل جدید آنر چه خواهد بود؟ احتمال داده می شود به دلیل دوربین سه گانه این دستگاه یک پرچمدار است و پرچمدار جدید آنر فعلا آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) است، پس این دستگاه می توان همان دستگاه مورد نظر ما باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دستگاه همان آنر مجیک ۲ باشد؟ به نظر ما احتمال آن زیاد است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

منم میگم همونه

علی شیخ زاده

بله منم معتقدم خودشه امیدوارم اون سنسور ها و اون عملکرد انر مجیک رو داشته باشه و مسیرشو ادامه بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)