حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ویندوزی گلکسی بوک ۲ (Galaxy Book 2) با اسنپدراگون ۸۵۰ و قیمت هزار دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | تبلت، سامسونگ، کامپیوتر شخصی

سامسونگ همکاری خود را با مایکروسافت همچنان حفظ کرده است و در بخش تولید تبلت های ویندوزی همچنان تولیداتی دارد. امشب خیلی بی شایعه و سر و صدا تبلت ویندوزی گلکسی بوک ۲ (Galaxy Book 2) با اسنپدراگون ۸۵۰ و قیمت هزار دلار رسما معرفی شده است که در ادامه آن هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

چهار ماه پیش بود که اسنپدراگون 850 برای استفاده در لپتاپ و تبلت های ویندوزی رسما معرفی شد و حالا این چیپست روی تبلت ویندوزی گلکسی بوک ۲ (Galaxy Book 2) به کار رفته است. به لطف این چیپست موفق و بهینه سازی های مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ ، سامسونگ گلکسی بوک ۲ را با شعار «همیشه روشن، همیشه متصل، LTE گیگابیتی» معرفی کرده است. مدل پایه ۴ گیگابایت حافظه رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت اما قابلیت افزایش توسط کارت حافظه جانبی وجود دارد. ‌‌ همچنین دو پورت USB Type C برای آن تعبیه شده که نکته مهمی است. مودم کوالکام X20 نیز برای ارتباط مخابراتی روی گلکسی بوک ۲ تعبیه شده است.

سامسونگ گلکسی بوک ۲ را با شعار «همیشه روشن، همیشه متصل، LTE گیگابیتی» معرفی کرده است

گلکسی بوک ۲

گلکسی بوک ۲

این تبلت ویندوزی سامسونگ گلکسی بوک ۲ (Galaxy Book 2) است که با وجود قیمت هزار دلاری خود اما همراه با کیبرد و قلم S Pen در جعبه به فروش می رسد و این نکته خوبی است. در این نسل مانند سرفیس ها شاهد حضور پایه روی خود تبلت هستیم و این شما را الزام به خرید کیف برای استفاده در حالت ایستاده بی نیاز می کند.

نمایشگر گلکسی بوک ۲ از نوع Super AMOLED است و با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل در اندازه ۱۲ اینچ ارایه شده است. همینطور شاهد وجود دیجیتایزر مخصوص قلم S Pen هم در آن هستیم. شاید این نمایشگر در مقایسه با موبایل های پرچمدار خیلی جذاب نباشد اما برای یک تبلت ویندوزی واقعا دلچسب خواهد بود.

سامسونگ ادعای ۲۰ ساعت عمر باتری را برای گلکسی بوک ۲ دارد که البته در حالت S Mode ممکن است و این حالت احتمالا استفاده سطحی تر از ویندوز است، اگر ویندوز کامل را بخواهید عمر باتری کمتر می شود اما مشخص نیست چقدر.

نظر شما درباره تبلت ویندوزی گلکسی بوک ۲ (Galaxy Book 2) چیست؟ با قیمت هزار دلار به نظر بد نیست.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اسنپ ۸۵۰؟؟؟؟

علی شیخ زاده

به نظر من تبلت با ویندوز معنی پیدا میکنه
و ارزش خرید داره
تبلت های اندرویدی فقط یک گوشی هستن با نمایشگر خیلی بزرگ نمیگم بد هستن اما تمام کارهایی که انجام میدن رو با گوشی میشه انجام داد،
ویندوزه که به تبلت ها شخصیت مستقل از موبایل میده
این تبلت سامسونگ هم به نظر بسیار خوب و با کیفیت میاد

Mortazavi

دقیقا نظر منم همینه

hamid reza

الان میشه فهمید گوشی های جدید هواوی چقدر گرون هستن 0_0

BeFair

شما بگو همه برندها 🙂

BeFair

خوش قیمتی واقعا

Mortazavi

تمام نرم افزارهای ویندوزی روش بالا میاد؟
متلا کتیا ۲۰۱۸ یا یولید و…؟؟

Shiral

خیلی عالیه…تبلت ویندوزی واقعا کاربردی هستش…حداقل برای رقابت با سرفیس لاکژری و گران…
بنده برای تامین قطعات سرفیس پرو جدیدا به مشکل خوردم…قلم یک میلیون تومان!!!کیبورد یک و نیم!!!محافظ صفحه نمایش دویست سیصد هزار تومان!!!شارژر چهارصد!!!؟
واقعا نیاز به رقیبی خوب و حداقل کامل لازمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)