حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب شفاف آیفون Xr را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

دیروز در ترنجی خواندیم که قاب شفاف آیفون تن آر (iPhone XR) رسما ارایه خواهد شد. این قاب شفاف پلاستیکی آیفون تن آر قیمت معادل 42 دلار خواهد داشت که اصلا ارزان نیست! قطعا شما هم تصور کرده اید که “قاب شفاف پلاستیکی” چه چیزی خواهد بود اما اگر می خواهید آن را واقعا ببینید، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قاب شفاف آیفون Xr را ببینید.

قاب شفاف آیفون تن آر (iPhone XR)

قاب شفاف آیفون تن آر (iPhone XR)

همانطور که در تصویر بالا می بینید، شبیه به اکثر قاب های شیشه ای شفاف پلاستیکی، کلیر کیس قاب آیفون XR نیز طراحی ساده ای دارد و برای نشان دادن رنگ های متنوع این دستگاه طراحی شده است. این قاب ها (به صورت کلی و برای اکثر موبایل های موجود) در حال حاضر در بازار قیمت زیادی ندارند. اگر نوع پلاستیکی نرم یا اصطلاحا 3 گرمی آن ها را بخواهید، کمتر از 5 هزارتومان و اگر شیشه ای سخت را بخواهید کمتر از 10 هزارتومان قیمت دارد. این قاب با توجه به لبه پایین، می تواند یک قاب شفاف پلاستیکی سخت باشد

حال تصور کنید این قاب شفاف آیفون XR با قیمت 42 دلار ارایه شود! شما احتمالا به تومان، باید قیمت خرید آیفون 4 اس سال 89 را بپردازید! به هر صورت ببخشید که این دو موضوع کمی با هم اختلاط پیدا کردند (!) ولی با این قیمت ها مدام ذهن ما در حال مقایسه است.

به صورت کلی قاب شفاف آیفون XR موضوع خاصی نیست ولی اگر دوست داشتید ببینید اپل چه دست گلی را می خواهد برای فروش آیفون 750 دلاری خود ارایه کند، همین است که دیدید. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

از ته دلم متاسفم برای این قیمتاش. طمع هم حدی داره

علی شیخ زاده

حداقل ۴۰ دلار سود?

BeFair

چه مقایسه جالبی :))

Pouya

یعنی چی این قیمت برا قاب چیز خاصیم نداره به قول احمد جان طمع هم حدی داره

Peiman

چه کسایی تو ایران ک تقلبی این قابو به مردم بدبخت با قیمت ۱۰ برابر بفروشن

Pouya

و چه مردمی که حاضرند این همه پول برای یه قاب شفاف معمولی واسه گوشیشون بدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)