حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی ای ۹ اس (Galaxy A9s) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی ای ۹ اس (Galaxy A9s) میان رده لوکس جدید سامسونگ خواهد بود که با ارایه دوبین اصلی چهارگانه به بازار جهانی می خواهد یک قدرتنمایی مقابل رقبای چینی داشته باشد. می دانیم که فردا یعنی 19 مهرماه شاهد مراسم معرفی رسمی گلکسی ای ۹ اس (Galaxy A9s) خواهیم بود و امروز بنچمارکی از آن لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشخصا فاکتور اصلی بازریابی سامسونگ در گلکسی ای ۹ اس (Galaxy A9s) همان دوربین اصلی چهارگانه است اما مشخصات سخت افزاری نیز اهمیت خود دارند. امروز با منتشر شدم بنچمارک گلکسی ای ۹ اس (Galaxy A9s) می توانیم نگاهی به این مشخصات داشته باشیم.

بنچمارک گلکسی ای ۹ اس (Galaxy A9s)

بنچمارک گلکسی ای ۹ اس (Galaxy A9s)

همانطور که می بینید ابتدا باید بگویم متاسفانه گلکسی ای ۹ اس (Galaxy A9s) نیز با اندروید 8.0 ارایه می شود و این خبر خوبی نیست. چیپست گلکسی ای ۹ اس از شرکت کوالکام انتخاب شده و مدل اسنپدراگون 660 است. حافظه رم 6 گیگابایتی در خانواده گلکسی A9 موضوع جدیدی نیست و اینجا نیز شاهد آن هستیم.

امتیاز 5844 در بنچمارک گیکبنچ برای چیپست اسنپدراگون 660 که در قلب سامسونگ SM-A9200 می تپد خوب است ولی اهمیت زیادی در زندگی روزمره نخواهد داشت. به هر حال فاصله زیادی تا رونمایی رسمی از گلکسی ای ۹ اس (Galaxy A9s) نداریم و می توانید فردا با آن در ترنجی آشنا شوید.

شما فکر می کنید گلکسی A9s یک دستگاه جذاب باشد یا حس ویژه ای به آن ندارید؟ به هر حال گویا دوره موبایل های “پُر دوربین” سامسونگ آغاز شده و هفته پیش گلکسی A7 2018 با اولین دوربین سه گانه سامسونگ ارایه شد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahidbaharlouei

واقعا تاکید میکنم واقعا زشته پتشش
من موندم چرا آخه 4 تا دوربین
مگه در طول.روز ما چقد صحنه خاص داریم
هرچند دوربینش در حد اس 8 هم نیس

Naranj

مدلهای مختلف برای سلایق مختلف. شما هر مدلی دوست داری بگیر

Mortazavi

واسه اونایی که دوس دارن فریب بخورن خوبه

Pouya

چه طراحی بدی ولی قطعا توی باتری میترکونه

کهکشان

چیزی بین میانرده و پرچمداره ، من که دوسش دارم بنظرم انتظاراتو بیشتر از یه میانرده براورده میکنه اگه قیمتش مناسب باشه یه انتخاب عالیه

hamid reza

من اس۷ اج داشتم الان که a8 2018 گرفتم از نسبت صفجه نمایشش حالم بهم میخوره نمیشه بازی کرد و فیلم نگاه کرد انگار آدم داره با کنترل کار میکنه ایکاش یه گوشی با نسبت قدیمی هم تولید میکردن تو نور ضعیف هم سری a2018 داشته باشین کلا باید قید دوربین رو بزنین یعنی فاجعه ولی با فلش و تو نور روز عکسای خوبی ثبت میکنه نسبت به گوشی قبلیم تاچش هم ضعیف تره و باتریشم ضعیف تره با اینستا و تلگرام و وب گردی و بازی و فیلم ۷ ساعته باتریش خالی میشه بدنشم به شدت ضعیفه زود چنتا خود به خود خش برداشت

Mortazavi

مقایسه شما غیر منصفانست چون همیشه یه پرچمدار از میانرده های یکی دو سال آیندش بهتره چون توی پرچمدار ها بهترین لنز و سنسور و تاچ و پنل و فریم و بدنه و رم و حافظه و… استفاده میشه ولی تو میانرده ها فقط اعداد بالا هست و برای پایین آوردن قیمت کیفیت ها پایین تر میره

Naranj

نمیدونم سامی چرا چیپ از سری ۷۰۰ نمیذاره

Peiman

۴ تا دوربین یکم نا متعارفه ولی زشت نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)