حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست قیمت آیفون Xs، آیفون Xs مکس و آیفون Xr در اروپا و امریکا

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | اپل

اپل دیروز سه آیفون جدید 2018 رو رسما رونمایی کرد و درباره رنگ ها و حافظه داخلی آن ها صحبت شد اما فقط قیمت پایه هر کدام آن هم در بازار امریکا در مراسم عنوان شد و قیمت حافظه های داخلی بالاتر یا قیمت آیفون های 2018 در بازار اروپا مسکوت ماند. امروز می خواهیم با هم لیست قیمت آیفون Xs، آیفون Xs مکس و آیفون Xr در اروپا و امریکا برای حافظه داخلی های مختلف را ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

حتما می دانید که سیاست قیمت گذاری شرکت های مختلف در بازارهای مختلف متفاوت است. برخی بازار می توانند هزینه بیشتر بپردازند، هزینه بازاریابی بیشتر در آن بازارها پرداخته می شود و البته درآمد هم بیشتر خواهد بود. برخی بازار به سبب مالیات هایی که بر دستگاه ها می گیرند، سبب گران تر شدن آن دستگاه می شوند.

برای مثال در اروپا شاهد این مسئله هستیم و مالیات قابل توجهی که دریافت می شود، سبب گران تر شدن آیفون های 2018 در این قاره می شود. این تفاوت در حدی است که مثلا برای نسخه 64 گیگابایت آیفون Xr شما باید معادل هزار دلار (یعنی قیمت نسخه 64 گیگابایت آیفون Xs هزینه کنید!) به لیست قیمت های زیر توجه کنید:

لیست قیمت آیفون Xs، آیفون Xs مکس و آیفون Xr در اروپا

لیست قیمت آیفون Xs، آیفون Xs مکس و آیفون Xr در امریکا

به این صورت گران ترین آیفون 2018 یعنی آیفون تن اس مکس (iPhone Xs Max) نسخه 512 گیگابایت در اروپا به قیمت 1690 یورو (معادل 1963 دلار امریکا) قیمت می خورد! این در حالی است که برای خرید همین دستگاه در امریکا 1450 دلار باید بپردازید. البته از یاد نبرید که این قیمت بدون مالیت در امریکاست و مالیات بر حسب ایالتی که کاربر در آن زندگی می کند، از او دریافت می شود.

اپل برای افزایش حافظه داخلی از 64 به 256 گیگابایت 150 دلار و از 256 به 512 گیگابایت 200 دلار افزایش قیمت را مد نظر داشته است،‌ این در حالی است که مثلا گلکسی نوت 9 نسخه 512 گیگابایت 1250 دلار قیمت دارد و نسخه پایه آن 128 گیگابایت بوده که 1000 دلار به فروش می رسد.

همچنین برای افزایش از حافظه داخلی 64 به 128 گیگابایت در آیفون Xr فقط 50 دلار افزایش قیمت را شاهدیم که این به نظر منطقی تر است. نظر شما چیست؟ هم اکنون قیمت های آیفون های 2018 را ضربدر 14 یا 17 می کنید تا قیمت تومانی آن بدست بیاید؟!

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

ترجیح میدم ضرب نکنم تا عمق فاجعه را درک نکنم??
البته این معضل ماست نه انها چون بالاخره انها خیلی راحت تر با این قیمت کنار میایند این قدرت خرید ماست که در عرض چند ماه به کمتر از یک سوم کاهش یافته..
عمق فاجعه بیشتر اینکه شرکت های چینی از چند ماه دیگر قیمتهاشون را میخواهند با ایفون رقابتی کنند ??

mostafa3

دلار 14500
با این قیمت با مالیات و گمرکی و سود وارد کننده و گارانتی و سود فروشنده میزنه بالای 40میلیون

REZA

همین یه ساعت پیش اگهیش و دیدم 33 میلیون.
اون ادمایی که با این قیمت میخرن حقشونه ده برابر ازشون کشید

BeFair

واقعا کی می تونه بخره، خدایا قدیما شکاف طبقاتی بود، این رسما چند سال نوری فاصله اقتصادیه – با 30 تومن پارسال یک زندگی تشکیل می دادن

pedram_01

تفاوت قیمت ایفون xr در مدل 64 و 128 جالبه فکر میکردم چون مدل پایه 750 دلاره مدل 128 گیگ 850 دلار باشه نه 800 دلار واسه اونا فرق زیادی نیست ولی واسه ما 50 دلار 700 هزار تومن میشه خخ

علی شیخ زاده

یا امام زاده های در حال ساخت?
این قیمت واسه آدمایی با ژن های بسیار خوب هم زیاده?
حالا اپل خودش هیچ پسفردا اندرویدی ها هم یاد میگیرن این قیمت گذاری ها رو

Shiral

شک نکنید اصلا یک برند چینی هست تخصصش اینه ببینه پرچمدار ایفون چند فی میذاره میاد صد دلار پایین تر میذاره برای پرچمدارش??

Shiral

پ.ن:
شوخی بود

ژن های نسبتا خوب هم میتونن بخرنش، چه برسه به ژن های بسیار خوب. ماشین چند صد میلیونی میخرن. گوشی که چیزی نیست براشون.

Amir Hossein

جالب اینجاست که آیفون XR تو بعضی سایت ها آیفون اقتصادی عنوان شده با این قیمتش درحالیکه پوکوفون اف 1 با مشخصات سخت افزاری خیلی قوی و موارد دیگه 300 دلاره.تعریف اقتصادی زمین تا آسمون فرق داره بین برندها

دکتر رسول آریان

اصلا قیمتش اقتصادی نیست.

pedram_01

ناموسا ایفون رو با پوکوفون مقایسه میکنی ؟ مشخصات سخت افزاری قوی تر !!!

Amir Hossein

نگفتم از آیفون مشخصاتش قوی تره.بالاخره اسنپدراگون 845 کم چیزی نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)