حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام آیفون Xs تایید شد، نسخه پایه ۶۴ گیگابایت و بدون دانگل جک ۳.۵ میلی متری

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، شایعات

امروز روز شایعات آیفون های ۲۰۱۸ است. پس از دو شایعه درباره آیفون ۶. ۱ اینچی LCD که در نام دستگاه متناقض بودند، حالا نوبت به آیفون Xs است. امروز نام آیفون Xs تایید شد و گویا نسخه پایه ۶۴ گیگابایت خواهد بود. همچنین این آیفون ها بدون دانگل جک ۳.۵ میلی متری ارایه می شوند! این اطلاعات از کجا؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ابتدا به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید. تفاوت این تصویر با تصویر بعدی تنها در میزان حافظه داخلی است. حافظه داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی برای آیفون Xs به واسطه این برچسب‌ها که روی جعبه آن چسبانده خواهند شد، مشخص شده است. این لزوماً به آن معنا نیست که حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی به آیفون های ۲۰۱۸ اضافه نمی‌شود، بلکه به آن معناست که این دو حافظه برای آن تأیید می‌شود.

 

در ادامه محتویات داخل جعبه آیفون Xs درج شده که اگر بخواهید آنها را مرور کنید، یک غائب را شناسایی می کنید و آن چیزی نیست جز دانگل جک ۳.۵ میلی متری صدا! این شایعه از مدت‌ها پیش برای آیفون های ۲۰۱۸ مطرح شده بود و احتمالاً تصور اینکه اپل بر روی سن مراسم معرفی ۲۱ شهریور بگوید کاربرهای ما دیگر به این دانگل احتیاج ندارند و به همین دلیل ما آن را درون جعبه قرار نمی‌دهیم و جداگانه با قیمت ۹ دلار می‌فروشیم، اصلاً دور از انتظار نیست.

به نظر می رسد که در روزهای آتی باید شاهد شایعات بیشتری درباره آیفون های ۲۰۱۸ باشیم. به هرحال پنجشنبه این هفته مراسم رونمایی از آنهاست. نظر شما چیست؟ درباره آیفون های ۲۰۱۸ چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saman1670

من با اپل کاملا مخالفم که می خواد سه مدل بده.آخه مگه قرار نیست سی پی یوش Cortex A76 باشه؟آرم با کورتکس A76 معماری آی سیم رو رونمایی کرد.حتی پیکسلم الآن ای سیم داره نه آی سیم.یعنی چی؟یعنی سیم کارت خارجی وجود نداره،می تونید هزار تا اپراتور وصل شید فقط و فقط یوزرنیم و پسورد.این دو سیم کارته و اینا دیگه زمانش گذشته.الآن دیگه آرم معماری زده سیم کارتو با سی پی یو ترکیب کرده و دیگه سیم کارت بیرونی عملا در آینده حذف خواهد شد.اپلم باید این راهو در پیش می گرفت+سری ایکس صرفا واسه دهمین سالگردش بود،دیگه اون سری ایکسو کاملا بی خیال شه و مثل سابق بره با دو سری.حالا یه نسخه بزرگترم بزنه،قبول ولی تفاوتشون رو صرفا توی اندازه و تعداد دوربین بذاره.تفاوتشون داره زیاد می شه و من مخالف این کارم.

علی شیخ زاده

دو مدل اصلی احتمالا مشخصات یکسانی دارن و تفاوتشون در سایز نمایشگره
و اون مدل سوم بیشتر میانرده خواهد بود
هرچند با توجه به سیاست های اپل احتمالا حاشیه سود همه احتمالا یکسان خواهد بود
کلا اپل به هر دری میزنه تا سود بیشتری کسب کنه
از حذف جک هدفون برای فروش بیشتر ایرپاد باید دلیل استفاده از دو سیمکارت و استفاده نکردن از ای سیم رو فهمید

Mortazavi

حس میکنم این مدل بدلیل تفاوت های جزیی با ایکس خیلی مورد استقبال قرار نگیره

دکتر رسول آریان

میفروشه. چون سیب گاز زده داره.

Peiman

احتمالاً تصور اینکه اپل بر روی سن مراسم معرفی ۲۱ شهریور بگوید کاربرهای ما دیگر به این دانگل احتیاج ندارند و به همین دلیل ما آن را درون جعبه قرار نمی‌دهیم و جداگانه با قیمت ۹ دلار می‌فروشیم، اصلاً دور از انتظار نیست.

??? ?

دکتر رسول آریان

دقیقا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)