حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر رسمی آیفون Xs و آیفون Xs پلاس طلایی را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

همین دیروز بود که در مطلب اعلام تاریخ معرفی آیفون های ۲۰۱۸ گفتیم اپل در حفظ اسرار خود به خوبی عمل کرده است اما به نظر می رسد تنها ساعتی پس از آن رندرهای جدید آیفون Xs و آیفون Xs پلاس لو رفته است که در رنگ طلایی هستند و تصویر زمینه جدید آن ها را نیز نشان می دهد! البته اگر دقت کرده باشید، تقریبا نام آن ها نیز بالاخره مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر رسمی آیفون Xs و آیفون Xs پلاس طلایی را ببینید.

این را از ما داشته باشید که به زودی موبایل های چینی دیگری را می بینیم که با این نوع تصویر زمینه سعی می کنند کم حاشیه بودن خود را به رخ بکشند! این تصویر زمینه و این رندر آیفون Xs و آیفون Xs پلاس واقعا هوشمندانه است چون علاوه بر اینکه به حاشیه متقارن و کم بالا و پایین اشاره دارد، بریدگی نمایشگر را که به نظر می رسد حالا کمی کمتر باشد (البته شاید به دلیل پرسپکتیو چنین حدسی داریم) را نشان ندهد!

رنگ طلایی آیفون Xs و آیفون Xs پلاس که دیشب در رمزگشایی دعوتنامه 21 شهریور اپل به آن رسیده بودیم نیز اینجا دیده می شود که زیباست و جذاب. باقی طراحی دقیقا همانند آیفون X به نظر می رسد، حداقل از این زوایه و در این رندر این طور است.

موضوع عجیب این است که پس آیفون 6.1 اینچی LCD که احتمالا آیفون 9 نامیده شود چرا در این رندر نیست؟ پاسخ این است که شاید این رندری از آیفون Xs و آیفون Xs پلاس است که در صفحه معرفی آن در وب سایت اپل قرار بگیرد و قطعا در آن صفحه خبری از آیفون 9 نخواهد بود!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آیفون Xs و آیفون Xs پلاس طلایی جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HiKa

آخ آخ سسکی صنعت موبایل داره میاد?

Dariushrd

لامذهب همیشه تصویر زمینه ها و تیزراش خیلی مبتکرانه و جذابه

BeFair

حقیقتا ضربان قلبم رفت بالا

علی شیخ زاده

ایفون ۶.۵ اینچی محشر خواهد بود
ما که قدرت خرید یه گاردشم نداریم فقط مشتاقانه منتظر مراسم رونمایی هستیم

ARMTIN

مبارک هر کسی که این هارو میخره
مبارک از ما بهترون
??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)