حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستری از گلکسی نوت ۹ لو رفت، رنگ آبی و قلم S Pen زرد!

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درباره گلکسی نوت ۹ پوستر های رسمی و شایعات زیادی را در ترنجی با هم دیدیم. در اولین پوستر رسمی یک قلم زرد می دیدیم، S Pen جدیدی که قرار است قهرمان گلکسی نوت ۹ باشد. هنگامی که تصویر این قلم منتشر شد برخی حدس زدند که رنگ گلکسی نوت ۹ با این قلم زرد می تواند، آبی باشد. سامسونگ در عرضه رنگ آبی سابقه‌دار است اما اینکه قلم گلکسی نوت ۹ آبی را به رنگ زرد در نظر بگیرد، کمی عجیب است. البته اگر گلکسی نوت ۷ آبی را به یاد داشته باشید فریم آلومینیومی دور آن زرد کمرنگ یا طلایی بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این شایعه جدید بیشتر صحبت کنیم.

پوستر گلکسی نوت ۹ آبی

پوستر گلکسی نوت ۹ آبی

این پوستر که روی آن نوشته شده «نوت فوق قوی جدید» اطلاعات زیادی را از زوایای ناشناخته این دستگاه برای ما نمایان می کند. ابتدا اینکه طراحی لبه پایین با نسل‌های پیشین تفاوتی ندارد و شاهد قرار گرفتن جایگاه قلم، بلندگوی لبه پایین، میکروفون مکالمه، پورت USB Type C و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون هستیم. قاب پشتی شیشه ای بوده و لبه ها کمی خمیده است، طراحی که سامسونگ گلکسی نوت ۵ به خانواده گلکسی نوت اضافه کرده بود.

کمی بالاتر می رود و دوربین دوگانه گلکسی نوت ۹ که طراحی شبیه به دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ را دارد می‌بینیم، این بار اما حسگر اثر انگشت به جای لبه سمت راست دوربین، روی لبه پایین قاب دوربین قرار گرفته تا در دسترس تر باشد.

اما نکته مهم این پوستر این موارد نیستند، نکته مهم را می‌توان در قلم S Pen زرد گلکسی نوت ۹ دانست. به ظاهرش که نگاه کنید تفاوت زیادی با قلم گلکسی نوت ۸ نمی کند. یک قلم به رنگ زرد که سر آن آبی است و زمانی که قلم درون دستگاه قرار می گیرد، طراحی کلیه دستگاه را به همان رنگ آبی نگه می دارد.

می دانیم که گلکسی نوت ۹ رسما ۱۸ مرداد عرضه خواهد شد و فاصله زیادی تا فهمیدن حقیقت نداریم، کمتر از یک ماه! نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که گلکسی نوت ۹ چقدر می‌تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

یعنی دیونه کنندس ، چقدر باشکوهه

Naranj

شعار معرکه ای داره
سوپر پاورفول نوت!

Peiman

دوست داشتنیه

Amir7090

کاش حاشیه پایینش رو کامل حذف میکرد
اینجوری مثل همون هشته

???

Quality

بنظرم که ترکیب خوبیه و لزوما نباید یک رنگ باشن و در مورد خود موبایل ها هم نظرم همینه میشه از دو رنگ در گوشی استفاده کرد و هیچ ایرادی هم نداره!

فقط ای کاش پشت این گوشی بهتر طراحی میشد! کاری به هیچ گوشی ندارم ولی واقعا وقتی پشت Find X رو میبینید همچین طراحی برای یک شرکت بزرگ مثل سامسونگ زشت نیست؟! هرچند جلوش خیلی خوبه

جالب بود ، رنگ های قشنگی ان
کلا زرد و آبی مکمل هستن خب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)