حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فناوری تشخیص چهره ۳ بعدی ویوو (Vivo) تا ۱۰ برابر قوی تر از Face ID آیفون X و اسکن از فاصله ۳ متری

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | ویوو

به نظر می‌رسد که نمایشگاه MWC شانگهای ۲۰۱۸ می‌توانند به جذابیت نمایشگاه MWC بارسلون باشد. بیمار وی او را که بیشتر به ارائه حسگر اثر انگشت پارچه با نمایشگر می‌شناسیم و اولین شرکتیست که این فناوری را در مقیاس تجاری ارائه کرده و آن را تا ۱/۳ مساحت نمایشگر افزایش داده است. البته دوربین سلفی پاپ-آپ طور آن نیز قابل توجه است ولی حالا وقت آن است که با یک فناوری جالب دیگر از ویوو شگفت زده شویم. ویوو در حال توسعه سیستم تشخیص چهره سه بعدی است که فعلاً به علت محدودیت ها در دیگر شرکت ها فقط برای احراز هویت استفاده می شود ولی با پیشرفت‌هایی که ویوو به آن داده می تواند در مدلینگ سه بعدی و تولید مدل برای واقعیت افزوده یا همان AR نیز استفاده شود. فناوری تشخیص چهره ۳ بعدی ویوو (Vivo) تا ۱۰ برابر قوی تر از Face ID آیفون X و اسکن از فاصله ۳ متری را به کاربران خواهد داد که این کاملاً برای اولین بار در صنعت موبایل است. در ادامه با ترنجی همراه باشه تا درباره این فناوری بیشتر صحبت کنیم.

سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی ویوو

سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی ویوو

به تصویر بالا نگاه کنید، این تفاوت دقت سیستم تشخیص چهره سه بعدی ویو با دیگر نمونه‌های موجود در بازار است. به صورت مشخص می‌توان بهترین نمونه تشخیص چهره سه بعدی که در بازار است را فیس آی دی (Face ID) آیفون X دانست که سی هزار نقطه برای تشخیص چهره سه بعدی به صورت شما پرتاب می کند. برای مقایسه، سیستم تشخیص چهره سه بعدی اوپو در اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) تنها ۱۵۰۰۰ نقطه دارد و دقت آن نصف فیس آی دی آیفون x است.

حالا سیستم تشخیص چهره سه بعدی ویوو می تواند تا ۳۰۰ هزار نقطه را از چهره اسکن کند که این یعنی ده برابر قوی تر از فیس آی دی آیفون X و ۲۰ برابر قویتر از بهترین پرچمدار چینی ساخته شده تا کنون! به لطف این دقت بالا شما می توانید حتی از این هست که برای اسکن سه بعدی کامل چهره و پرینت آن استفاده کنید.

سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی ویوو (Vivo) می تواند از فاصله ۳ متری، اسکن کند

همانطور که در ادامه در ویدئوی معرفی سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی ویوو خواهید دید ویژگی است با صدای ۱۰ فوت یا تقریباً بیش از ۳ متر برای یک راه تعاملی حرکتی با دستگاه استفاده می‌شود. حال این راه می توانند در بازی ها یا نرم افزارها به کار گرفته شود. این ویدیو را با هم ببینیم:

 

نظر شما درباره این سیستم تشخیص چهره سه بعدی یا به عبارت بهتر سیستم اسکن سه بعدی ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

چه پیشرفتی میکنن چینیا.این سنسور روی پرچمدار جدیدش استفاده شده یا نه؟?

Amin

بارها گفتم که گوشی، مجموعه‌ای از پارامترهاست.
با یه سنسور عمیق‌تر، برتری یه برند اثبات نمی‌شه!
بلکه باید به صورت کلی دید.
ویوو از نظر سخت‌افزاری، چندان بالا نیست. (مثل باقی چینیا)
از نظر نرم‌افزاری هم که اسکی مطلق از آی‌او‌س. (بازم مثل باقی چینیا)

از هیچ نظری هم خودکفا نیست!

پشتیبانیشم که فقط تو چینه.
حالا مقایسه کن با پشتیبانی سامسونگ تو ۱۵۰ کشور دنیا، و اپل تو ۱۳۰ کشور دنیا!

Peiman

سه بعدی که در بازار است را فیس آی دی (Face ID) آیفون X دانست که سی هزار نکته برای تشخیص چهره سه بعدی به صورت شما پرتاب می کند.

*نقطه*

برای مقایسه، سیستم تشخیص چهره سه بعدی اوپو در اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) تنها ۱۵۰۰۰ نقطه دارد و دقت آن نصب فیس آی دی آیفون x است

* نصف*

به نظر میرسه این مقاله با عجله تایپ شده ??

علی شیخ زاده

چینیا تو هرچیزی که رو بیارن زیادی پیشرفت میکنن

Yas

دم چینیا گرم بنظر تا سال ۲۰۲۰ احتمالا اپل و سامسونگ رو تو همه زمینه‌ها پشت سر بزارن

Mortazavi

مشخصا بزودی و تا 3تا5سال آینده قطب بزرگ فناوری گوشی های هوشمند در دنیا کشور چین میشه و اونوقت میتونن قیمتشون رو هم بالاتر ببرند

حتی ممکنه ساخت و توسعه واحد های تولید چیپست و سنسور دوربین سامسونگ هم بخاطر آینده نگری شون بوده تا زمانی که بازار دست چین میوفته اونا با ساخت پنل نمایشگر و سنسور دوربین و چیپست های اونا همچنان از این بازار سود ببرند.

شاید این متن یکم تند باشه ولی دوستان 5سال پیش چین رو با امروزشون مقایسه کنند تا بفهمند 5سال آینده ،چین تو اسمارتفون ها چی میگه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)