حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو نکس اس (Vivo NEX S) با چیپست اسنپدراگون 710 دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | ویوو

هزینه ساخت موبایل پرچمدار بالاست، به خصوص اگر بخواهد با جدیدترین سخت افزار بازار همراه شود. این روزها چیپست های میان رده نیز آنقدر قابل شده اند که بتوانید برای خیلی از استفاده ها و پشتیبانی از خیلی فناوری های لازم روی آن ها حساب کنید، مثلا اسنپدراگون 710 با معماری 10 نانومتری و پشتیبانی از هوش مصنوعی (AI) برای میان رده های لوکس معرفی شده استحالا خبر می رسد که نسخه ای از ویوو نکس (Vivo NEX) با چیپست اسنپدراگون 710 ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

کمتر از یک روز پیش در ترنجی خواندیم شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) با اسنپدراگون 710 عرضه خواهد شد. همانطور که ابتدای مطلب خواندیم هزینه تولید پرچمدارهای خاص این روزها زیاد است و اگر برندهای چینی که فاکتور قیمت کلیدی ترین موضوعی است که شما را به سمت فکر کردن به آن ها سوق می دهد، آن را رعایت نکنند اتفاق خوبی برای آن ها رخ نمی دهد. به همین دلیل مثلا شیائومی در نظر دارد که امروز ظهر در کنار شیائومی می 8 از یک نسخه ارزان تر به نام شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) هم رونمایی کند که به جای اسنپدراگون 845 از اسنپدراگون 710 استفاده می کند.

حالا خبر می رسد که ویوو هم برای موبایل کم حاشیه و پر حاشیه (از نظر خبری) خود قرار است یک نسخه ارزن تر در نظر بگیرد. ویوو نکس (Vivo NEX) خود اسنپدراگون 845 عرضه خواهد شد اما ویوو نکس اس (Vivo NEX S) احتمالا با اسنپدارگون 710 به بازار بیاید تا قیمت کمتری داشته باشد. همانطور که در بنچمارک زیر مشاهده می کنید، دستگاهی با نام ویوو نکس و اسنپدارگون 710 وجود دارد اما به نظر نمی رسد که این دستگاه همان ویوو نکس باشد و شایعات احتمال اینکه این دستگاه ویوو نکس اس باشد را بیشتر می دانند.

بنچمارک ویوو نکس اس

بنچمارک ویوو نکس اس

اما صحبت از قیمت شد و بد نیست بدانید قیمت ویوو نکس با اسنپدراگون 845 حدود 940 یرور خواهد بود که قیمت تامل برانگیزی است! قیمت ویوو نکس اس اما با اسنپدراگون 710 حدودا 600 یورو است که قیمتی قابل تحمل تر خواهد بود. به این ترتیب ویوو و شیائومی مشخصا دو دستگاه رقیب تولید می کنند که شیائومی امروز و ویوو شنبه آن ها را معرفی رسمی خواهند کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این راهبرد صحیح است؟ چینی هم کم کم رو به گران شدن می آورند!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soraygoular

خوب دوستان اون گوشی ویو که خاشیه پایین داشت و شبیه می میکس ۲ بود همین مدل که میشه گفت مدل ضعیف ترشه و مدل اصلی مانند تیزر ها کاملا بی حاشیه است

دکتر رسول آریان

فکر نکنم. ظاهرا هر دو دوربینی در لبه پایین دارن. در حسرت معرفی اپکس موندیم…

BeFair

این اسنپ 710 باید ببینیم مثل سری 600 خنگ هست یا بهتره

Naranj

خنگه! ۷۷۰ AI هم داره

BeFair

منظورت 710 هست دیگه؟

علی شیخ زاده

بنچمارکش ک در حد اسنپ ۸۳۵ خیلی خوبه

mega08

چینی هارو به خاطر قیمت پایینشون ملت میخواستن.
الان قیمتاشون کم کم از برندهای مطرح داره بالاتر میره

علی شیخ زاده

خبلی گرونه ک فعلا بصرفه ترین برند شیاوومیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)