حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی لنوو زد 5 (Lenovo Z5) مشخص شد: 15 خرداد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | لنوو

یک روز بیشتر از یک هفته دیگر در حالی که بیست روز از ماه رمضان گذشته، ساعت 2 ظهر به وقت بژینگ (10:30 صبح به وقت تهران)  موبایل افسانه ای لنوو که تیزرهای غیر قابل هضم زیادی پیرامون آن به صورت رسمی منتشر شده است، رونمایی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید!

مدیر عامل لنوو یا به عبارت صحیح تر بخش موبایل لنوو آقای Chang Cheng که تا پیش از این مدیر عامل برند زوک موبایل (ZUK Mobile) زیر برند لنوو در بخش موبایل بوده است، امروز دعوتنامه رسمی مراسم معرفی لنوو زد 5 (Lenovo Z5) را منتشر کرده است.

موضوع خاصی به جز یادآوری پیشینه لنوو در بخش موبایل و مدل های تحت برند ZUK دیده نمی شود. مدیر اجرایی با توجه به پوستر نوستالژی، می گوید که تعهد 24/7 و پشتیبانی از طرفداران، دلیل اصلی این است که Lenovo Z5 اکنون وارد شده است. چنگ همچنين عنوان می کند که در لنوو Z5 ” چهار فناوری فوق پیشرفته” و “18 تکنولوژي ثبت شده” استفاده می شود که بعضي از آنها احتمالا در بخش رابط کاربري قرار دارند و انتظار مي رود رابط کاربری ZUK از آن ها بسیار بهره ببرد.

تا کنون درباره لنوو زد 5 موارد زیادی را شنیده ایم از اینکه باتری لنوو زد 5 با صفر درصد باتری به شما امکان 30 دقیقه مکالمه می دهد تا باتری لنوو زد 5 (Lenovo Z5) در حالت آماده به کار تا 45 روز دوام می آورد و حافظه داخلی 4 ترابایتی آن! فکر می کنید لنوو قرار است ما را غافلگیر کند و واقعا یک موبایل با نسبت نمایشگر به بدنه فوق العاده تولید کند یا رویای ویوو اپکس ما تبدیل به ویوو نکس می شود؟!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی تعریف کرده از محصولش. اما یه حسی بهم میگه تهش ضد حال میخوریم.

Naranj

این کمپانیها بیشتر پیشرو هستند.یعنی ریسک میکنند چیزهای جدید میذارن برای اینکه دیده بشن ولی جای پای محکمی ندارند.مثلا پشتیبانی ندارند یا رابط کاربری ضعیف یا الگوریتم دوربین ندارند و…
ولی راه باز میکنند برای کمپانی هایی مثل سامسونگ و اپل و..

دکتر رسول آریان

تا حدی موافقم با صحبتت، اما نه به طور کامل.
به نظر من کپی کاری چینی ها از آیفون خیلی بیشتر هستش تا بتونن راه کار ارائه بدن. مثلا در پست بعدی نگاهی بنداز به شیائومی Mi 8.‌ یک کپی ناشیانه از آیفون X هست. رسما سعی کرده همه چیش رو کپی کنه.

mTAAHAAm

بله توقع زیادی نباید داشت

mTAAHAAm

من اصلا کار کردن با شارژ صفر را درک نمی کنم چون در ساده ترین حالت قانون بقای انرژی نقض می شه.
اگر صفحه نمایش اولد داشته باشه بدون حاشیه بودن شدنیه

Peiman

۴ترابایت حافظه داخلی!!!! ? مگه داریم؟
اینطوری که اینا گفتن با یه موبایل افسانه‌ای قراره روربه رو بشیم .

علی شیخ زاده

یه ویوو اپکس دیگه در راهه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)