حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی جی 4 (Galaxy J4) یک پایین رده با ظاهر کاملا عادی است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی هست که درباره گلکسی جی 4 و گلکسی جی 6 شایعاتی منتشر می شود. تا به امروز فکر می کردیم که گلکسی جی 4 هم مثل گلکسی جی 6 با نمایشگر Inifinty Dispaly یا همان نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 ارایه خواهد شد اما حالا به نظر می رسد سامسونگ گلکسی جی 4 (Galaxy J4) یک پایین رده با ظاهر کاملا عادی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به رندرهای رسمی لو رفته از سامسونگ گلکسی جی 4 و طراحی آن را ببینیم.

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، طراحی سامسونگ گلکسی جی 4 کاملا عادی است و بیشتر شبیه به گلکسی جی 3 پرو (2017) به نظر می رسد که تصویر زمینه متفاوتی دارد. در حقیقت سامسونگ ترجیح داده که نمایشگر کم حاشیه خود را فقط برای گلکسی جی 6 استفاده کند که شاید البته نسخه پلاس هم داشته باشد. می دانیم که تنها دو روز دیگر تا معرفی سامسونگ گلکسی جی 4 و گلکسی جی 6 که ساخت هند خواهند بود، فاصله داریم و به زودی تمام حدس و گمان ها با مشخص شدن حقیقت پایان میابند.

مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی جی 4 اما می تواند شامل چیپست اگزینوس 7570 که پردازنده مرکزی 8 هسته ای به فرکانس 1.4 گیگاهرتزی دارد، 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب برابر 13 و 5 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED و باتری 3000 میلی آمپری باشد. خوشبختانه اندروید 8 و رابط کاربری جدید سامسونگ اکسپرینس 9.0 نیز همراه آن خواهد بود.

نمایشگر هنوز مشخص نیست که چه ابعاد و رزلوشنی دارد اما مشخص است که پنل آن Super AMOLED خواهد بود. تجربه نشان داده دست سامسونگ به ارایه رزلوشن HD در این رده قیمتی نمی رود اما امیدواریم که نمایشگر گلکسی جی 4 یک 5 اینچی HD باشد!

نظر شما چیست؟ سامسونگ گلکسی جی 4 با این مشخصات می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ترنج 67

یعنی بااین وضعیت دلار …من دیگه یه 1200 هم نمیتونم بخرم چه برسه به سری j 😐
حالا اگر بیاد چه رنج قیمتی داره ؟؟

ترنج 67

ولی باتریش نسبت به بعضی گوشیها بهتره مثلا: سری قدیم j5و k10 الجی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)