حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 12 برای آیفون 5 اس (iPhone 5S) ارایه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | iOS، اپل

اپل یکی از بهترین شرکت ها یا به عبارت حتی بهتر، بهترین شرکت موبایل در زمینه پشتیبانی نرم افزاری موبایل های هوشمند خود، یعنی آیفون هاست! شما می دانید که اگر آیفون بخرید تا 4 سال آپدیت سیستم عامل برای دستگاه شما عرضه خواهد شد و از همه مهم تر اینکه برای دریافت آپدیت نیازمند انتظار 6 یا حتی یک ساله پس از عرضه رسمی نیست! زمانی که آپدیت iOS عرضه می شود همان شب همه آیفون ها در همه بازارها می توانند آپدیت را دریافت نمایند. حالا گویا این مدت زمان از 4 سال به 5 سال افزایش پیدا خواهد کرد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شایعه را که می گوید آپدیت iOS 12 برای آیفون 5 اس (iPhone 5S) ارایه خواهد شد، را با هم بررسی کنیم.

آپدیت iOS 12

آپدیت iOS 12

طبق گزارشی که از یک توسعه دهنده Webkit اپل منتشر شده در صفحه تست و عیب یابی نشان داده می شود که iOS 12 برای آیفون 5 اس می تواند ارایه شود چون جز این برنامه هست. در حال حاضر صفحه پشتیبانی آیفون 5 اس تا iOS 11 را نشان می دهد و به صورت قطعی نمی توان گفت که حتما شاهد ارایه iOS 12 برای آیفون 5 اس هستیم اما به هر حال احتمال آن وجود دارد.

می دانیم که به احتمال زیاد اپل مراسم WWDC 2018 خود را در ۱۴ تا ۱۸ خرداد در سن خوزه برگزار خواهد کرد و این مراسم می تواند روشن کننده پاسخ سوال ما باشد! همچنین آیفون SE و آیفون SE پلاس احتمالا 14 خردادماه در جریان کنفرانس WWDC 2018 رونمایی شوند پس میان های خرداد می تواند روزهای جذابی برای طرفداران اپل باشد!

نظر شما چیست؟ مدت زمان پشتیبانی اپل برای آیفون ها از 4 سال به 5 سال افزایش پیدا خواهد کرد؟ البته این بعید هم نیست چرا که آیفون 5 اس اولین موبایل 64 بیتی اپل بود و شاید این دلیل بتواند در افزایش مدت زمان پشتیبانی نرم افزاری تاثیر داشته باشد. شما چطور فکر می کنید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

خدایی دم اپل گرم،هرچیم ما اندرویدی ها از محدودیت و این چیزاش بگیم،ولی همیشه ارزوی پشتیبانی مثل ایفون هارو داریم!
پنج سال خیلی خوبه،ممکنه یکی تو این مدت دوبار باتری گوشیش خراب شده باشه از بس زیاده،ولی هنوز اپدیت هارو میگیره!

Amin

شما آپدیت جدای نرم‌افزار‌ها توی اندروید رو حساب کنی، یر به یر میشه

Peiman

آیفون ۵اس یکی از بهترین گوشی های تاریخه و قطعا از همه هم رده هاش خیلی بهتره . خوش بحال اون کسی که همون اوایل آیفون ۵ اس گرفت

HiKa

اپل اعلام کرده بود که iOS12 تفاوت زیادی با نسخه 11 نداره و صرفا تمرکز اپل روی بر طرف سازی مشکل ها، بهبود سیستم عامل و سرعتش خواهد بود.
خب با توجه به اینکه نسخه 12 با 11 فرق آنچنان زیادی توی قابلیت ها نداره، میشه حدس زد اپل میخواد 5s رو با iOS12 تکمیل کنه و بعد ولش کنه تا جای هیچ حرفی نمونه.

BeFair

برگام دوباره نیست 🙂

eftekharifar

گوگل حتی از نکسوس ها و پیکسلاش هم این مقدار پشتیبانی نکرده….
دم اپل گرم

برای آیپد ایر 2 هم میاد دیگه؟؟؟؟

JAVAD

هرچقدرم بگیم اپل گرون فروش و بد ، اما واقعا پشتیبانی نرم افزاریش بی نظیره ، کاش اندروید هم همچین پشتیبانی رو داشت یا حدقل سه سال مثل ادم بروزرسانی دریافت میکردن
پ.ن: من اپل رو دوست دارم ولی هیچ وقت اپل نداشتم، کلا اندروید رو بیشتر دوس دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)