حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ 4 با نمایشگر کم حاشیه رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، ساعت هوشمند

امشب در مراسم اپل شاهد دو معرفی خواهیم بود که اپل واچ آغاز شده است. اپل واچ 4 یا به عبارت صحیح تر اپل واچ سری 4 امشب رسما معرفی شد و تا کنون 3 بخش بسیار جذاب داشته است. ابتدا طراحی و نمایشگر کم حاشیه، دوم جیپست اپل اس 4 (Apple S4) و سوم توانایی بهبود یافته در زمینه پایش ضربان قلب. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپل واچ 4

اپل واچ 4

این اپل واچ 4 است که حالا با نمایشگر کم حاشیه معرفی شده و تا 35٪ اندازه نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. این نمایشگر همانطور که پیش از گفته بودیم، در گوشه ها گرد شده تا طراحی کلی دستگاه کاملا زیبا باشد!

دومین موضوع درباره چیپست اپل اس 4 (Apple S4) است که از معماری اختصاصی اپل برای پرازنده مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) استفاده می کند. این اولین مرتبه ای است که اپل از پردازنده گرافیکی اختصای خود استفاده کرده است و بعید نیست که در معرفی بعدی یعنی اپل A12 در آیفون های جدید شاهد این پردازنده گرافیکی اختصاصی باشیم، به هر حال می دانید که شایعات به ما گفتند چیپست اپل A12 بیشترین پیشرفت را در بخش گرافیک خواهید داشت!

یکی دیگر از پیشرفت ها در بخش چرخنده اپل واچ 4 وجود دارد که شما می توانید ویبره را حس کنید. بلندگو نیز تا 50٪ بلندتر شده تا بتوانید بهتر مکالمه کنید. این چرخنده در کنار حسگر ضربان فلب به شما اجازه می دهد که پایش ضربان قلب قوی تری داشته باشید. این همان پیشرفت سوم است که اپل واچ 4 را تبدیل به اولین ساعت هوشمند در نوع خود با این ویژگی ارایه می کند!

پیش از این که مطلب را به پایان ببریم باید بدانید که اپل واچ 4 حواسش به شما هست و اگر زمین بخورید، متوجه می شود. سه رنگ نقره ای، طلایی و مشکی برای اپل واچ 4 وجود خواهد داشت و البته Watch Face یا همان ظاهرهای ساعت متفاوتو جذاب جدید نیز وجود دارد!

نظر شما درباره اپل واچ 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

بسیار عالی و قطعا پرفروش
دو روز دیگه خبر میاد ک شیاوومی از نظر فروش گجت های پوشیدنی اپل را پشت سر گذاشت عمرا به میانگین قیمتها توجه کنن

BeFair

درسته اما ببین علی جان، مهم کارایی هست که هر دو تقریبا یک کارایی رو میدن، حالا بحث نمایشگر و این ها جداست اما تفاوت قیمت خیلییه و به نظر من همون می بند 3 انتخاب خودم هست

Peiman

واقعا عالی شده سری ۴ ، هم از لحاظ سخت افزاری و کارایی و هم از لحاظ ظاهری

BeFair

موافقم
البته مدت زیادی هست که دیگه بازار “ساعت” هوشمند فروکش کرده و بیشتر گرایش به بندهای هوشمند هست

مربع با گوشه گرد هم قشنگه، ولی شخصا ساعت دایره ای رو بیشتر میپسندم.

Yohan

توی بحث نوار قلب واقعا کاربردی هست و میشه امیدوار بود توی سالهای بعدی حتی اندازه گیری قند خون که خیلی ها نیاز دارن تا سلامتی خودشون رو دقیق تر اندازه گیری کنند شاید فاصله زیادی نداشته باشیم.قبلا گوشی سامسونگ که با کمک سنسور دوربین و البته نوار تست مخصوص میتونست اندازه گیری کنه رو توی سایت ها دیدم.سلامتی و سنجش سلامتی مورد توجه خیلی ها هست.ورزشکاران و مربی ها و بیماران و پزشکان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)