حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت اینترنت 4G اپراتور Telstra روی گلکسی اس 9 و ثبت رکورد اینترنت همراه گیگابیتی به صورت عمومی

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

بله گیگابیتی! وقتی من شروع به استفاده از اینترنت کردم اگر خوش شانس بودید سرعت 56 کیلوبیت بر ثانیه را می توانستید بگیرید و اینترنت ساعتی حساب می شد که در صورت تماس تلفنی بین آن، قطع می شد! پس از آن نسل ADSL به بازار آمد و به اصلاح اینترنت های “1 مگ” و “2 مگ” (بیت) پا به بازار گذاشتند. البته عقب بودن بازار ما را از بازار در جهانی در نظر داشته باشید و سپس گوگل پروژه اینترنت گیگابیتی را مطرح کرد که البته آن اینترنت ثابت بود. حالا در بازه ای از زمان قرار داریم که اینترنت گیگابیتی می تواند روی موبایل شما در حال حرکت در دسترس باشد! تست سرعت اینترنت 4G اپراتور Telstra روی گلکسی اس 9 انجام شده و ثبت رکورد اینترنت همراه گیگابیتی به صورت عمومی صورت پذیرفته است!

تست سرعت 4G گلکسی اس 9

تست سرعت 4G گلکسی اس 9

اپراتور Telstra استرالیا با ارایه پوشش اینترنت 4G گیگابیتی و عرضه همزمان گلکسی اس 9 با چیپست اسنپدراگون 845 که مودم X20 کوالکام را دارد توانسته به ثبت رکوردی که در تصویر بالا می بینید برسد. سرعت دانلود 1.03 گیگابیت برثانیه که به صورت تجاری ثبت شده است! شاید جالب باشد بدانید هر بار برای ثبت چنین تست سرعتی بیش از 1 گیگابایت ترافیک اینترنت مصرف می شود! به این نسل می توان گفت نسل آغازین 5G یا 4G گیگابیتی!

این اپراتور عنوان کرده است که در حال حاضر سرعت گیگابیتی را در شهرهای بزرگ و پرجمعیت که به آن احتیاج دارند عرضه می کند. البته باید در نظر داشته باشید که عرضه این سرعت به آن معنا نیست که همه کاربران دقیقا همین سرعت را دریافت می کنند اما میانگین سزعت دانلود به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

بیشتر سرعتی که شما تست سرعت (Speedtest) گرفته اید چقدر بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

دنیا داره به جاهای خیلی خوبی پیش می‌ره . فقط چرا سرعت آپلود اینقدر کمتر از دانلود؟؟؟?

Mortazavi

???

Saeed393

من بیشترین سرعتی که داشتم تو طرحهای نامحدود شبانه 56 مگابیت بوده البته سونی تو گوشیای z5p دو سیم کارت برخلاف تک سیم کارتا اومده و 4g+ رو نزاشته بود که حسابی تو ذوقم خورد
اوایل که طرحها اومده بود میانگین سرعت خیلی بالا بود برای دانلود بازبهای پلی استیشن استفاده میکردم ولی الان متاسفانه افت شدید کرده در بیشتر مواقع با سرورای داخلی روی ۱۶ ۱۷ مگابیت هستش

Saeed393

کسی میدونه 4g+ حداکثر سرعتش چنده و ایا کسی به این سرعت تو استفاده های روزمره میرسه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)