حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر دوربین گلکسی اس 9 مدل سونی IMX345 خواهد بود؟

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

از اطلاعات دیده شده روی جعبه گلکسی اس 9 که 3 هفته پیش لو رفت می دانیم دوربین گلکسی اس 9 با دیافراگم متغیر f/1.5 تا f/2.4 تجهیز خواهد شد، دقیقا شبیه به گلکسی W2018 و این خبر خوبی برای دوربین تکی پرچمدار 2018 سامسونگ است. حالا در جدیدترین شایعات شنیده هایی درباره حسگر دوربین گلکسی اس 9 وجود دارد که اطلاعات جذابی را ارائه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم است حسگر سونی IMX345 روی گلکسی اس 9 استفاده خواهد شد یا نه. 

به ادعای @MMDDJ_ گفته می شود که حسگر دوربین گلکسی اس 9 با اندازه 1/2.55 اینچی عرضه خواهد شد. این اندازه حدودا همان اندازه استفاده شده در گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۸ است که نوید اندازه پیکسل های 1.4 میکرومتری را می دهد و این خوب است چرا که در معرفی حسگرهای جدید ISOCELL سامسونگ شاهد اندازه پیکسل 0.9 میکرومتری نیز بودیم و حقیقتا شخصا علاقه ای به استفاده آن روی پرچمدار حساس سال 2018 سامسونگ نداشتم.

گفته می شود که مدل این حسگر تصویر دوربین گلکسی اس 9 Sony IMX345 بوده اما چنین حسگر تصویری هنوز توسط سونی رسما معرفی نشده است. می دانیم که سامسونگ هر ساله در پرچمدارهای خود به صورت مشترک از حسگر تصویر خود و سونی استفاده می کند که از نظر عملکرد مشابه یکدیگر هستند و هنوز اطلاعی درباره مدل حسگر ISOCELL که در دوربین گلکسی اس 9 استفاده خواهد شد نیست.

فیلم برداری فوق آهسته ۴۸۰ فریم

می دانیم که حسگر دوربین گلکسی اس 9 قابلیت فیلم برداری فوق آهسته ۴۸۰ فریم بر ثانیه FHD را خواهد داشت و این یکی از وجوه تفاوت با حسگر دوربین گلکسی اس 8 خواهد بود.

می دانیم که تاریخ معرفی رسمی گلکسی اس 9 روز 5 اسفند است، پس تا آن روز باید برای متوجه شدم حقیقت صبر کرد! نظر شما درباره این شایعه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

هنوز مونده تا به حسگر 400 ایکس زد1 برسن سونی اگه لرزشگیر اپتیکال و دیافراگرام هم باز کنه میشه غول دوربین موبایل با این وجود هنوزم یکی از ابرقدرتهاس.

raminrx7

یه سوال
مگه شما این سنسور imx 345 رو تست کردید؟
یا منطق شما اینه چون اون 400 هست و این 345 پس اون قوی تره؟

سلام. بعد از مدت ها برگشتم به ترنجی. هر چند انگار اطلاعات کاربرها ریست شده بود و مجبور شدم مجددا ثبت نام کنم. یه مقدار سایت تعداد کامنت هاش و تعداد پست های روزانه اش کم شده. امیدوارم ترنجی همچنان سرپا باشه و برگرده به روزهای اوجش. یه خسته نباشید هم به صدرا مخملی و سینا عطایی میگم، دمتون گرم.
رسول آریان.

دکتر رسول آریان

فدات سینا جان. خسته نباشی.

بی شک منتظر رونمایی از گلکسی S9 پلاس هستم. اطلاعات لو رفته اش رو دیدم، اما هنوز قیمتش دقیقا مشخص نیست. دوست دارم بدونم اوایل سال 97 قیمت S9 پلاس بالاتر خواهد بود یا قیمت نوت 8.
با توجه به اینکه S9 پلاس 6 ماه جدیدتره و سخت افزار بهتری هم داره، طبیعی هستش که اوایل قیمتش از نوت 8 بالاتر باشه. اما به مرور که یکی دو ماه بگذره، فکر کنم قیمت S9 پلاس کمتر از نوت 8 بشه. چون خانواده نوت معمولا قیمت هاشون کمتر افت میکنه. در صورتی که نوت 8 و S9 پلاس هم قیمت بشن، به نظر شما کدومش بیشتر ارزش خرید خواهد داشت؟ من خودم با اینکه طرفدار سری نوت هستم، اما به نظر اگر قیمت این دو گوشی برابر باشه، مدل S9 پلاس ارزش خریدش بالاتر باشه. هر چند که ممکنه در آینده قیمت S9 پلاس بیشتر افت کنه.

Peiman

متاسفانه به نظر میرسه طراحی s8 زیباتر باشه . طراحی خیلیییی مهمه . امروز یه عکس دیگه از s9 منتشر شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)