حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنولوژی جدید شارژ سریع هوآوی تلفن‌همراه شما را در 5 دقیقه به 48 درصد می‌رساند

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، هواوی

هوآوی، جدیدا که اسم این شرکت را می‌شنوید حتما یاد سری میت و پی این شرکت خواهید افتاد. هواوی شروعی ضعیف داشت اما بلاخره توانسته در چند سال اخیر تمام توان خود را برای پیروزی بگذارد و نتیجه آن، گوشی‌های با کیفیتی مثل میت 10 شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با تکنولوژی جدید شارژ سریع هوآوی بیشتر آشنا شویم.

ظاهرا غیر از میت 10، باید شاهد حضور یک تکنولوژی خارق‌العاده دیگر از هواوی باشیم. آزمایشگاه باتری سازی آن ها درحال تست نسل بعدی شارژ سریع هوآوی برای باتری موبایل‌ها می‌باشد، به این صورت که این تکنولوژی می‌تواند شارژ گوشی شما را در کمتر از 5 دقیقه از 0 تا 48 درصد برساند.

 

اگر به ویدیو دقت کنید متوجه این موضوع می‌شوید که باتری که در ویدیو قرار داشت، اتصال‌های بیشتری نسبت به باتری‌های امروزی داشت و می‌توان این مورد را در ذهن خود بگوییم که شاید این یک راه جدید برای سریع‌تر کردن شارژ دستگاه است.

البته یک نکته جالب وجود دارد و آن این است که این باتری در داخل خود دستگاه شارژ نشد و ممکن است این موضوع پیش بیاید که آیا باتری‌های غیر قابل تعویض نیز قابلیت این کار را خواهند داشت؟

جالب است بدانید این ویدیو سه سال قبل، در سال 2015 نیز یکبار به بیرون  به صورت اسکرین شات درز کرده بود اما تا به الان خبری از آن نبوده است.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

کدوم ویدیو؟

سینا عطایی

اصلاح شد

علی شیخ زاده

مگر اینکه هواوی یه فکری بحال باتری بکنه

Peiman

چ عالی . فکر تا بری دستشویی و برگردی گوشیت شارژ شده??

siavash-t

باید باتریش هم تحملش رو داشته باشه. منظورم اینه که باتری گوشی برای چند سال استفاده صاحب گوشی سالم بمونه. وگرنه اگه طرف مجبور بشه ۶ ماه بعد گوشی رو بفرسته گارانتی تا عوض بشه یا باد کنه یا منفجر بشه فایده ای نداره.

Peiman

قطعا این موارد رو هم در نظر میگیرند. در غیر این صورت اعتبار کمپانی زیر سوال میره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji