حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت تشخیص چهره برای وان پلاس 5 به زودی عرضه می شود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

یکی از قابلیت های بسیار جذاب وان پلاس 5T را می توان تشخیص چهره فوق سریع آن دانست. وان پلاس تنها با استفاه از دوربین جلو وان پلاس 5T قابلیت تشخیص چهره دو بعدی فوق سریع را فراهم کرده که نظر ما را به خود جلب کرد. حالا و پس از درخواست فراوان کاربران به نظر می رسد این شرکت می خواهد قابلیت تشخیص چهره برای وان پلاس 5 را نیز به زودی عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بدانیم.

در حال حاضر قابلیت تشخیص چهره وان پلاس که به آن Face unlock می گویند فقط روی جدیدترین پرچمدار آن ها ارایه می شود. وان پلاس 5T با سرعت باورنکردنی قفل صفحه را توسط تشخیص چهره شما به صورت 2 بعدی باز می کند اما همانقدر که سریع است، غیر قابل اعتماد نیز هست به همین دلیل موارد مهم از جمله تاییدیه پرداخت توسط آن صورت نمی گیرد.

تشخیص چهره وان پلاس 5

تشخیص چهره وان پلاس 5

حالا موسس وان پلاس در توییتی عنوان کرده که به دلیل محبوبیت فراوان این قابلیت، Face Unlock به وان پلاس 5 هم خواهد آمد و تبریک کریسمس را به کاربران این شرکت داشته است. درباره اضافه شدن این قابلیت به نسخه های قبلی وان پلاس اطلاعی در دست نیست اما انتظار نمی رود که چنین موضوعی را شاهد باشیم.

طبق اطلاعاتی تا کنون وجود دارد این قابلیت در آپدیت اندروید 8 وان پلاس 5 که تحت عنوان Oxygen OS 5 عرضه می شود وجود نداشته است و تاریخ دقیقی برای ارایه Face Unlock وان پلاس 5 عنوان نشده است.

در نظر درباره قابلیت تشخیص چهره چیست؟ با امنیت متوسط و سرعت بالا آن را می پسندید یا نمونه ای شبیه به Face ID اپل را می خواهید و یا هیچ کدام! فقط اثرانگشت؟!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

وان پلاس تنها شرکتی که رنگ سفید گوشی هاش از مشکیش خیلی قشنگتره

mTAAHAAm

واقعا بچه مثبته این گوشی.
هم نامبر وانه و هم مثبته.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)